Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:21:14 GMT

کرمانشاهی : پنجمی ما یک موضوع استثنائی است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۹۹۶

کرمانشاهی : پنجمی ما یک موضوع استثنائی است

از بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان چیزی عاید دو تیم نشد و این دیدار بدون گل در اصفهان به پایان رسید .

به گزارش ورزش سه، فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان جوان نفت که فشار زیادی در این مسابقه تحمل کرد، به خبرنگار ما گفت : به نوعی برای ما گرفتن یک امتیاز هم در زمین حریف بد نبود اما قطعا این نتیجه بدی برای ذوب آهن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به رتبه پنجم جدول آمده و این یک موضوع استثنایی برای ما به حساب می آید.


وی که با وجود اتمام محرومیت گوهری همچنان درون دروازه قرار می گیرد در خصوص اولین کلین شیت در این فصل گفت: بسته نگه داشتن دروازه کار خیلی لذت بخشی است و من توانستم در  این دیدار این کار را انجام دهم و چندین توپ خوب بگیرم قطعا ذوب آهن موقعیت‌های زیادی داشت که خدا را. شکر من گرفتم. از اعتماد کادرفنی بسیار ممنونم ، فرقی نمی کند من بازی کنم یا احمد گوهری زیرا مهم موفقیت نفت است .


از کرمانشاهی درباره گل ذوب آهن و آفساید اعلام شدنش می‌پرسیم. او می‌گوید: کارشناسان داوری گفته اند که آن صحنه آفساید نبوده است اما این موضوع تقصیر ما نیست و به تصمیم تیم داوری بر می گردد ، از این اشتباهات در لیگ از اول فصل تا الان زیاد رخ داده است و فکر می کنم هر تیمی حداقل یکبار تجربه اش کرده باشد .


کرمانشاهی در پایان افزود: ما تنها ۶ امتیاز با صدر فاصله داریم و من بسیار برای مردم مسجد سلیمان خوشحال هستم چون حق آن ها است تیمشان را در بالای جدول ببینند .

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود

سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید از مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود