Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@18:28:01 GMT

کشف 75 قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۲۸۱

کشف 75 قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از یک عملیات پلیسی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۷۵ قبضه اسلحه و ۱۵۰ عدد فشنگ غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب یکم بهمن‌ماه، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و اشراف اطلاعاتی پلیس، مأموران امنیت عمومی استان از جابه‌جایی مقادیری اسلحه توسط اعضای یک باند با یک دستگاه سواری پراید از استان‌های غربی کشور به استان‌های جنوبی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران با اکیپ‌های ویژه در محور بروجرد-خرم آباد مستقر شده و خودروی مذکور را مشاهده که راننده با دیدن مأموران متواری و در یک تعقیب و گریز متوقف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه سر کرده باند به همراه یک نفر دیگر دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: در بازرسی از سواری پراید ۷۵ قبضه سلاح شامل؛ ۲۷ قبضه کلت کمری، ۴۸ قبضه اسلحه ساچمه‌زن پنج تیر و ۱۵۰ عدد فشنگ کلت کمری کشف و همراه متهمان تحویل مراجعه ذی‌صلاح شد.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس قاچاقچیان و مجرمان هرگز در امان نخواهند ماند و نیروی انتظامی با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کشف سلاح سلاح غیرمجاز قاچاق سلاح قاچاق سلاح و مهمات کشف سلاح غیرمجاز سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد