Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۰ پروژه بهداشتی و درمانی در هرمزگان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در مراسمی با حضور نمکی وزیر بهداشت و درمان ۳۰ پروژه این وزارتخانه در مناطق مختلف هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها در شهرستان‌های میناب، بشاگرد، سیریک، جاسک، بندرعباس و قشم قرار دارند که برای ساخت آنها ۲۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، اتاق عمل بیمارستان کودکان بندرعباس، بخش بستری و CT بیمارستان کودکان، پایگاه سلامت سجادیه بندرعباس، مرکز جامع سلامت خونسرخ بندرعباس و پایگاه اورژانس دهنو در این مراسم به بهره برداری رسمی رسید.

۵ پروژه بهداشتی درمانی شهرستان میناب  شامل LDRمرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان میناب، اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سرمست، مرکز درمان بستر توکهور ، هشتبندی و سه واحد محل زیست پزشک و ماما سرمست شهرستان میناب افتتاح شد.

پنج خانه بهداشت شهرستان بشاگرد در روستاهای گوروی، درکاه، موردان، اوهکن، کور و بخش تالاسمی بشاگرد هم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

۴ واحد منازل متخصصان قشم و ۱۰ واحد منازل پزشکان جزیره قشم با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در شهرستان سیریک هم ۳ پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال شامل شبکه بهداشت و درمان سیریک، بخش تالاسمی بیمارستان سیریک توسط خیرین و اورژانس بازسازی شده سیریک وارد مدار خدمات رسانی در بخش بهداشت و درمان شدند.

واحد سی تی اسکن شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

در کنار افتتاح پروژه‌های بهداشتی عملیات اجرایی ۷ پروژه‌های بهداشتی درمانی و دانشجویی با اعتبار هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال شامل عملیات اجرایی احداث دانشکده دندانپزشکی، عملیات اجرایی احداث مرکز جامع توانبخشی سعادت استان هرمزگان، عملیات اجرایی احداث ۲۴ ICU تخته بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، عملیات اجرایی احداث کتابخانه مرکزی دانشگاه، عملیات بازسازی خوابگاه دانشجویی کوثر بندرعباس و عملیات احداث مجتمع آزمایشگاهی مرجع مرکز بهداشت استان هرمزگان آغاز شد.

در این روز با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان قرارداد ساخت آمبولانس دریایی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال امضا شد.

همچنین در این سفر یک روزه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزیر بهداشت عملیات اجرایی احداث اعتباری بالغ بهداشت و درمان میلیارد ریال پروژه بهداشت وزیر بهداشت افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد