Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران تایمر با یک دهه تجربه تخصصی در زمینه ساعت مچی همراه شما ساعت دوستان است.

امسال ایران تایمر مفتخر است، جشن 10 سالگی اش را به عنوان اولین سایت مرجع ساعت مچی و زیورآلات در ایران با همراهان همیشگی و دوستداران دنیای ساعت جشن بگیرد.

در این جشنواره فروش، مشتریان به دو دسته جدید و قدیم تقسیم شده اند. فقط یکبار در سال و داخل این جشنواره است که مشتریان جدید (کسانی که قبلا در ایران تایمر عضو نشده اند و خرید نکرده اند)  می توانند از 10 درصد کد تخفیف برای خرید اولشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشتریانی قدیمی ایران تایمر،این بار می توانند برخلاف حالت عادی تخفیف 5 درصدی از 12 درصد تخفیف استفاده نمایند.

یک دهه تجربه تخصصی ایران تایمر، با هدف ارائه اطلاعات صحیح در خصوص خرید ساعت مچی اورجینال و تشخیص برند ساعت اصل از غیر اصل از ابتدا وجود داشته و همواره ادامه خواهد داشت.

مهم ترین پیغام ایران تایمر در این 10 سال، نه به کالای تقلبی بوده و در این راستا با تولید محتوای متنی و ویدیویی سعی داشته تا این آگاهی را به تمامی کسانی که قصد خرید ساعت مچی اورجینال دارند، برساند.

از مهمترین مزایای خرید ساعت مچی اورجینال که این مجموعه بر آن تاکید دارد، حفظ اصالت کالا و خدماتی است که از سمت برند آن محصول دریافت می کنید.

به بیان ساده تر، هنگامی که شما یک ساعت مچی اصل خرید می کنید، خیالتان از بابت اصالت برند، کیفیت جنس به کار رفته در محصول و خدمات پس از فروش آن راحت است که این موارد در ساعت مچی فیک وجود ندارد.

در نگاهی دیگر، با توجه به اینکه محصولات فیک شاید از نظر ظاهری تفاوتی با اصلشان نداشته باشند، ممکن است شما بابت خرید این محصول مبلغی پرداخت کنید که با مبلغ خرید یک کالای اصل مطابقت داشته باشد اما در عوض اصالت آن کالا در هیچ جا تضمین نشده و صرفا وجه شما ناچیز شده است

بنابراین، آگاه سازی مشتریان و ترویج فرهنگ خرید کالای اصل برای جلوگیری از تجربه خرید تلخ برای شما، یکی از مهم ترین اقدامات ایران تایمر می باشد و سعی می شود با بیان صادقانه و مشاوره درست، یک انتخاب حرفه ای و خرید لذت بخش را برای شما فراهم کند.

همچنین سایت فروشگاه آنلاین ایران تایمر، خود را موظف دانسته تا در راستای ارائه خدمات مناسب و راحت برای مخاطبانش، هر سال خدمتی جدید به مجموعه اش اضافه کند. از خدمات ایران تایمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضمانت اصالت کالا اولین تعهد این مجموعه است که روی تمامی ساعت مچی ها و زیورآلات این تعهد لحاظ شده.

از خدمات جدید ایران تایمر، شرایط اقساط با مهلت بازپرداخت 3 ماهه است که با درک شرایط اقتصادی حاکم، بدون سود و بدون ضامن این امکان فراهم گردیده.

7 روز ضمانت بازگشت آسان کالا، ارسال سریع 3 ساعته سفارش، انتخاب طلایی بین 3 محصول درب منزل، 4 نوع اقساط با شرایط متفاوت و خدمات پس از فروش از دیگر خدمات رسانی های ایران تایمر برای مخاطبانش است.

در جشنواره تولد ایران تایمر، به منظور قدردانی از مشتریان جدید و قدیم درصد تخفیف هایی در نظر گرفته شده که از تخفیف های حالت عادی این مجموعه بیشتر است و برای تمام محصولات داخل سایت قابل استفاده می باشد.

اگر قصد خرید ساعت مچی اورجینال اما با آگاهی کامل و صادقانه دارید، جشنواره تخفیف دار ایران تایمر را از دست ندهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن ایران تایمر جشنواره فروش رپرتاژ آگهی آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن ایران تایمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با نبود اسامی برخی از روانشناسان در وبسایت انجمن روانشناسان اظهار داشت: این موضوع دارای اشکال است. انتظار می‌رود تمامی روانشناسان و مشاورانی که کارشناسی ارشد و دکترا دارند عضو سازمان روانشناسی شوند و مراحل دریافت پروانه تخصصی را طی کنند و با طیب خاطر و بدون دغدغه خدماتشان را انجام دهند. کسانی که این کار را نکرده‌اند، کارشان تخلف تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که اسامی یک تعدادی از روانشناسان و مشاوران ثبت نشده است. چراکه سایت سازمان نسبتا جدید است، پس اسامی کسانی که قدیمی هستند (به ویژه در ده سال اول) در سایت نیست. به عبارتی احراز صلاحیت نشده‌اند.

فتحی تاکید کرد: نبود اسامی افراد نامبرده به معنای عدم صلاحیت آن‌ها نیست. بلکه به این دلیل که در آن زمان سایتی وجود نداشت این اتفاق افتاد است. این افراد جزو پیشکسوتان روانشناسی و اعضای اولیه سازمان هستند.

وی افزود: از این دسته از روانشناسان که تعدادشان حدود ۲ الی ۳ هزار نفر است، درخواست می‌کنیم که سازمان مراجعه کرده و مراحل احراز صلاحیت را طی کنند.

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در رابطه با تعرفه‌های روانشناسی گفت: خدمات روانشناختی برخلاف خدمات پزشکی که با یک و یا دوبار مراجعه و دریافت یک سری دارو تمام می‌شود، نیاز به مراجعات متعدد دارد. از طرف دیگر هزینه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره نسبتا بالاست.

وی افزود: به همین دلیل تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید و به مردم سرویس دهد تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

فتحی آشتیانی در رابطه با این موضوع که آیا سن ابتلا به اختلالات روانی و افسرگی کاهش داشته است اذعان داشت: ما پژوهشی در این رابطه نداریم که ثابت کند سن ابتلای به مشکلات روانشناختی پایین آمده باشد. اگر هم باشد در افواه است هیچ پشتوانه پژوهشی پشت آن نیست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری