Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس مجلس گفت: بیش از ۹۰ درصد بودجه در مرکز متمرکز است و از ۸۴۱ هزار میلیارد بودجه ۱۴۰۰ بیش از ۴۵ هزار میلیارد آن بین استان‌ها توزیع نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان ، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه صبح امروز به منظور بررسی مسائل حوزه راه‌ها از جمله کمربندی شرقی، دوبانده شدن جاده رفسنجان-زرند، راه‌آهن و آب و فاضلاب به شهرستان رفسنجان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این سفر یک روزه علی نیکزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف خود از این سفر اظهار داشت: برای باز کردن گره‌ای از گره‌ها و مشکلات منطقه به شهرستان رفسنجان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه با بیش از 90 درصد بودجه از سنوات گذشته حتی در بودجه 1400 در مرکز متمرکز است گفت: از 841 هزار میلیارد تومان بودجه 1400 که مصوب شده بیش از 45 هزار میلیارد تومان آن بین استان‌ها توزیع نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوستانی از وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولین که در بحث زیر ساخت‌ها، آب، طرح‌های هادی روستایی و سایر مباحث در این سفر همراه ما هستند ادامه داد: با حضور مسئولان شهری و معاون استاندار کرمان بعد بازدیدها صورت جلسه تدوین خواهد شد.

احتمال تغییر در بودجه قرآنی 1400 / پیشنهاد 200 میلیاردی مطرح شد83 درصد از بودجه 1500 میلیارد تومانی شرکت‌های دولتی در اختیار 9 شرکت‌‌اختصاص 5 درصد بودجه عمرانی کشور به مدرسه‌سازی در لایحه بودجه 1400 / مدرسه‌ای با بخاری نفتی ‌نداریم

وی با اشاره به اینکه روال ما این است که هر ماه یکبار تصمیم‌هایی را که در سفرهایمان می‌گیریم را رصد کنیم گفت: امیدواریم با همت بالای برادر عزیزمان آقای جلالی نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بتوانیم گره‌ایی از مشکلات این شهرستان را حل کنیم.

انتهای پیام/511/ ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 مجلس استان کرمان لایحه بودجه 1400 مجلس استان کرمان نایب رئیس مجلس هزار میلیارد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

دیگر خبرها

  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد