Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح ملی و بزرگ پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس وزارت نفت در استان خوزستان در چهل و دومین برنامه افتتاح جهش تولید افزود: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس پروژه بسیار مهمی است که برای ما افتخار آفرین است. از ابتدای سال تا امروز ۱۱ پروژه مهم پتروشیمی افتتاح شده است و امیدواریم ۶ پروژه دیگر هم در مسیر افتتاح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مساله گاز فلر بسیار مهم بود چرا که یک سرمایه ملی می سوخت و از بین می‌رفت. در این که گازهای فلر را جمع کنیم از روزهای اولیه دولت یازدهم در سفری که با آقای زنگنه به منطقه بوشهر و عسلویه داشتیم در هواپیما مفصل در این زمینه با او  صحبت کردم و قول دادند در این دولت این گازها جمع می‌شود که خبر خوشحال کننده بود. و آن چیزی که ما سالانه دنبال می کردیم امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

رییس مهوری گفت: همینطور که این دولت دارد فعالیت را  انجام می دهد همزمان مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند که کار مهم ما است لذا در بسیاری از پروژه ها شرایط را آماده کنیم که تکمیل آن بدست دولت سیزدهم انجام بگیرد.

رییس جمهوری گفت: مردم  امیدوار باشند ظرف دوسال آینده همه مشعل‌هایی که امروز گازهای ما سوزانده می شود هم محیط زیست را آزار می دهد و هم سرمایه ما از بین می رود به طور کامل جمع آوری می شود.

کد خبر 580418 برچسب‌ها دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند