Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال ۲۵ هزار متر مربع معابر این شهر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آسفالت شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت ۱۰ هزار متر طول انواع جدول‌گذاری، جوی و کانیو با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

شهردار درح عنوان کرد: ۷۰ درصد معابر شهر درح هنوز خاکی است و تا اوایل سال آینده آسفالت ۲۵ هزار متر مربع دیگر از معابر عمومی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای پل سردار شهید سلیمانی که بافت قدیم و جدید شهر درح را به هم متصل می‌کند، گفت: عرصه پل شهید سلیمانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده افتتاح در دهه فجر است.

مقیمی افزود: همچنین ۷۰۰ متر طول دیوار ساحلی در اطراف رودخانه مرکزی و پل شهید سلیمانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح شاخص با مشارکت کمیته امداد و شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی در دست اجرا است.

شهردار درح گفت: اکنون طرح‌های زیرساختی مهمی در راستای ارتقای این شهر مرزی با نگاه ویژه شورای اسلامی این شهر، مسوولان استانی و کشوری در حال انجام است.

پانزدهم مهر سال گذشته همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری و برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در خراسان جنوبی، تفاهم‌نامه‌هایی برای محرومیت‌زدایی چهار شهرستان مرزی استان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای شهرستان نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بخش درح شهرستان سربیشه، سازمان بسیج سازندگی برای شهرستان زیرکوه و بنیاد علوی برای شهرستان درمیان به امضا رسید.

براساس یکی از تفاهم‌نامه‌ها به منظور رفع محرومیت و ارتقای شاخص‌های توسعه در بخش درح شهرستان سربیشه، کمیته امداد امام خمینی (ره) دستگاه معین این شهرستان انتخاب شد.

شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند دارای سه بخش مرکزی، مود و درح است و «ماهیرود» فعال‌ترین مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان در این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان سربیشه امضای تفاهمنامه توسعه ایران خراسان جنوبی کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی محرومیت پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان سربیشه امضای تفاهمنامه توسعه ایران شهرستان سربیشه امضای تفاهمنامه توسعه ایران خراسان جنوبی کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی محرومیت اخبار کنکور شهرستان سربیشه خراسان جنوبی میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی