Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از دانش آموزان عشایری استان فارس روی تخته سیاه‌های مدارس خود از ریاست قوه قضاییه و مسئولان قضایی در پی رفع مشکلاتشان تشکر کردند.

خبرگزاری میزان - پس از سفر ریاست کل دادگستری استان فارس به منطقه عشایری استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه و صاحب کانکس شدن مدارس عشایری و همچنین تقدیم تبلت به دانش آموزان عشایری تعدادی از دانش آموزان روی تخته سیاه‌های مدارس خود از ریاست قوه قضاییه، ریاست کل دادگستری استان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین مدیرکل بازرسی و بازرس کل استان فارس تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی بیست و چهارم دی ماه در سفر یک روزه به شهرستان سروستان ضمن حضور در منطقه عشایری نشین این شهرستان به بررسی مشکلات قضایی و پیگیری و رفع سایر مشکلات عشایر شهرستان سروستان در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان فارس پرداخت.

وی با اشاره به دیدار ریاست قوه قضاییه با سران عشایر در سفر خردادماه سال جاری به استان فارس و تأکید ایشان بر رسیدگی و پیگیری برخی از مشکلات آنان از جمله آبرسانی، توزیع سوخت در فصل سرما، اجرای طرح مرتع داری در جهت بهره این قشر تلاشگر و مولد جامعه گفت: با اهتمام و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ورود به موقع استانداری فارس مشکل آبرسانی عشایر استان فارس مرتفع شد.

اکرمی مدیرکل بازرسی استان نیز پی گیری مصوبات سفر رییس قوه قضایی پیرامون فرزندان عشایری را برای فرزندان این قشر پر ثمر توصیف کرد وافزود: دراین اقدام ببش از ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات و هدایا به دانش اموزان محروم عشایری تعلق گرفت که دراین سفر نتایج ان را شاهدیم که مورد استفاده عزیزان هست و از طرفی با مشکلات عمده آموزگاران عشایری در مسیر مدرسه تا منزل مواجه هستیم که باید برای ان‌ها نیز تدابیری اتخاذ کنیم.

بیشتر بخوانید: دیدار رییس کل دادگستری استان فارس با عشایر شهرستان سروستان در راستای پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس قوه قضاییه سفر استانی فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه سفر استانی فارس ریاست قوه قضاییه دانش آموزان مصوبات سفر استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود