Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده مرزبانی کردستان گفت: مرزبانان استان با تمام توان در راه مقابله با قاچاق کالا و تردد غیرمجاز جانفشانی کرده و اجازه نمی‌دهند که مرز به جولانگاه مخلان اقتصادی کشور تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مرزبانی از مبارزه قاطع با قاچاقچیان خبر داد و اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا، مرزبانان هنگ مرزی بانه دز 48 ساعت گذشته در عملیاتی منسجم موفق به ناکام گذاشتن قاچاقچیان در نقطه ممنوعه مرزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و صعب‌العبور بودن منطقه از محل متواری شدند، افزود: در این عملیات‌ 14 دستگاه تلویزیون LED و 18 رأس دام سنگین توسط مرزداران هنگ بانه کشف و مهار شد.

نشست فرمانده مرزبانی ایران با ‌فرمانده کل ژاندارمری ‌ترکیه / تاکید طرفین بر مبارزه ‌ ‌با گروه‌های معاند، تروریستی و قاچاقچیانفرمانده مرزبانی ناجا: اشرافیت مرزبانی بر مرزها حداکثری شد / کشف 118 تن انواع مخدر از سوداگران مرگ

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: با اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده 13 میلیارد ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

سردار مرزبانی تصریح کرد: مرزبانان استان کردستان با تمام توان در راه مقابله با قاچاق کالا و تردد غیرمجاز با مجاهدت جانفشانی کرده و اجازه نمی‌دهند که مرز به جولانگاه مخلان اقتصادی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی