Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امدادگران گیلان شامگاه گذشته به یک ماهیگیر ۵۹ ساله گرفتار در سد سفیدرود رشت در پی برف امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد : شکسته شدن قایق بر اثر وزش باد شدید و عدم توانایی برگشت به ساحل دلیل گرفتار شدن ماهیگیر در سد سفیدرود بود که هم اکنون وضعیت جسمانی ماهیگیر خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: امداد رسانی به بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در برف در  چهار حادثه تصادف و واژگونی خودرو با شش مصدوم از دیگر خدمات هلال احمر گیلان در پی بارش برف در این استان است.

امدادگران هلال احمر در ۴۴ پایگاه ، پست امداد و نجات و شعب هلال احمر در پی بارش برف در ارتفاعات و مناطق جلگه ای برای امدادرسانی آماده باش هستند، اضافه کرد: آماده باش و کمک رسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر گیلان تا پایان سامانه بارشی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی مسیرهای گیلان باز است، اظهار داشت: تردد در مسیر اصلی رشت به رودبار با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در محورهای املش و سیاهکل به دیلمان و ورکه دره تالش با بیشترین برف با زنجیر چرخ و با کندی در حال انجام است.

پایگاه امداد هوایی  هلال احمر استان با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز آماده باش بوده که در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی و ارائه خدمات به مردم در صورت بروز حوادث هستند.

جمعیت هلال احمر گیلان با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی آماده خدمات رسانی احتمالی به مردم استان است. حدود ۲۵۰ نفر از امدادگران و نجاتگران گیلان به صورت شبانه روز در شعب و پایگاه ها مستقر و آماده ارائه خدمت در سطح جاده ها و محورهای کوهستانی هستند.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب