Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی از اجرای پیاده روی هفتگی با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی همواره مورد توجه بزرگان دین بوده و این مهم در سلامتی روح و جسم انسان ها تاثیر بسزایی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: ورزش در مساجد به ویژه کانون های فرهنگی و هنری از برنامه های اولویت دار بوده به نحوی که بچه های مسجد در سایر رشته های ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در عرصه های مختلف ورزشی نیز حائز رتبه ها و عناوین درخشان شده اند، عنوان کرد: ترویج ورزش و فرهنگ اخلاق و روحیه ورزشی در میان جامعه به ویژه نسل های جوان ضرورت دارد.

 

رحیمی با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» نیز ورزش جایگاه ویژه ای دارد، بیان کرد: علاوه بر ورزش های جمعی متداول در این کانون، ورزش های همگانی نیز رونق گرفته است.

 

وی ادامه داد: در این راستا با برنامه ریزی انجام شده، برنامه پیاده روی به صورت هفتگی در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» گنجانده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با اشاره به اینکه برنامه پیاده روی هفته ای یک بار انجام می شود، گفت: این برنامه روزهای شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مجموعه ورزشی تختی شهرستان جهرم انجام می شود.

 

رحیمی با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای اجرای این برنامه، تصریح کرد: پیاده روی هفتگی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با همکاری هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

 

به گزارش شبستان، برنامه پیاده روی هفتگی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» اجرا می شود.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد ورزش همگانی کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین