Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، سیدعلی سیدی معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان با اعلام این خبر گفت : بدنبال هشدارهای جوی ارسالی از جانب مدیریت بحران استانداری  و اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی، از بعد از ظهر روز سه شنبه30دیماه  ،  بارش برف و کولاک در استان آذربایجان شرقی آغاز و موجب اختلال در عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی استان گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : محور آزاد راه تبریز زنجان بعلت کولاک شدید از کیلومتر 100، توسط پلیس راه مسدود  و خودرو هااز طرف زنجان تبریز، به جاده قدیم هدایت گردیدند که متاسفانه ده ها خودرو ها به مسیر فرعی هشترود تیکمه داش که یک مسیر صعب العبور میباشد منحرف شده و در کولاک گرفتار شدند.که پنج اکیپ ازجمعیت  هلال احمر شهرستانهای بستان آباد و هشترود در منطقه جهت امدادرسانی اعزام شدند .

سیدی ادامه داد : در اتوبان پیامبر اعظم محدوده جغرافیایی شهرستانهای بستان  آباد و سراب ،نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای شیبلی و سید الشهدای جمعیت هلال احمر بستان آباد و شهید ملک پور عزیزکندی جمعیت هلال احمر هشترود به صدها مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی ونسبت به پخش بسته جیره غذایی در بین در راه مانده گان اقدام کردند .

گفتنی است :  هنربر مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی ضمن ابلاغ هشداری جوی به دستگاههای امدادی مبنی بر کاهش محسوس دما طی روزهای چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱ تا روز یکشنبه ۹۹/۱۱/۵در کلیه نواحی استان و حفظ آمادگی کامل به منظور مواجهه با برف و کولاک و یخبندان و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه و لازم و مدیریت حوادث احتمالی در سطح استان تاکید کرد .

وی  از عموم مردم عزیز خواست  از تردد و سفرهای غیر ضروری اجتناب نموده و در مواقع اضطرار، ضمن رعایت احتیاط کامل در هنگام تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند و همچنین از فعالیتهای کوهنوردی و‌ از توقف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری نموده و در مصرف حامل های انرژی(گاز و برق) صرفه جویی فرمایند. همکاری و تعامل با نیروهای امدادی و نظامی و توجه به توصیه های آنان موجب امتنان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز برف و کولاک جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده