Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@04:07:49 GMT

ترکیب هیات مدیره پرسپولیس به سود گل‌محمدی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۰۴۳

ساعت24-وزارت ورزش و جوانان افرادی را برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته است که در حضور قطعی شدن انتخابشان می‌توانند ترکیب هماهنگی را با سرمربی تیم تشکیل دهند.

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی دو - دو مقابل استقلال تهران در دربی ۹۴ پایتخت لب به انتقاد صریح از مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه گشود و برای حضور او در بدنه مدیریتی پرسپولیس اولتیماتوم دو روزه تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اندکی تاخیر درباره این اولتیماتوم چینش نفرات جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را آغاز کرد. اعضایی که پس از استعفای علی رغبتی و برکناری قطعی مهدی رسول پناه تنها دو عضو به نام‌های غلامعلی محمدعلیپور و سید محمد فیاض دارد.

وزیر ورزش که دهم شهریورماه سال جاری اعضای جدید هیات مدیره سرخپوشان را تعیین کرده بود پس از انتشار فایل ویدئویی مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه از جعفر سمیعی خواست تا مدیرعاملی پرسپولیس را بدون حضور در هیات مدیره قبول کند.

حالا سلطانی فر پس از انتشار بخش دیگری از همان فایل ویدئویی و اختلافات علنی یحیی با رسول پناه، تصمیم به تغییر در هیات مدیره پرسپولیس گرفت.

جعفر سمیعی مدیرعامل فعلی و مصطفی قنبرپور سرپرست پیشین این تیم جزو جدی ترین گزینه‌ها برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس هستند. از قرار معلوم سمیعی فاصله چندانی با حضور در هیات مدیره باشگاه ندارد اما سلطانی فر همچنان درباره قنبرپور در حال رایزنی است.

افرادی که در صورت انتخاب و عضویت در هیات مدیره پرسپولیس رابطه خوبی با سرمربی تیم دارند و کار را برای ادامه حضور یحیی در پرسپولیس راحت تر از همیشه می‌کنند تا او دیگر گلایه‌ای بابت تصمیمات مدیریتی هم نداشته باشد.

این در حالی است که پرسپولیس و استقلال، طبق وعده دولت قرار است در سال جاری در بورس پذیرفته شده و سهام آنها در اختیار مردم قرار بگیرد تا بار دیگر هیات مدیره‌ای جدید برای این باشگاه‌ها تعیین شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس هیات مدیره پرسپولیس حضور در هیات مدیره هیات مدیره باشگاه رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند