Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدیحیی قاضوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت  جامعه با شیوع ویروس کرونا برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت محدود در فضای واقعی و بیشتر در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در فضای‌سازی و آذین‌بندی محیط شهری و در روستاها با همکاری بخشداران و دهیاران از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: مراسماتی مانند دیدار با خانواده شهدا و یادواره شهدا در برنامه‌های دهه فجر پیش‌بینی شده که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت تعداد افراد محدود برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: یکی از کارگروه‌های ستاد دهه فجر شهرستان کارگروه بسیج بوده که تاکنون بیش از 112 برنامه در آن پیش‌بینی شده و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و مجموعه فعال شهرستان برگزار می‌شود.
قاضوی گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در خودحفاظتی ادارات در راستای ایمنی و امنیتی توجه ویژه داشته باشند.
* رویکرد برنامه‌های دهه فجر بر مبنا مقاومت باشد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: با توجه به فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار شهید سلیمانی و برای زنده نگه داشتن فعالیت‌های صادقانه وی رویکرد برنامه‌های امسال دهه فجر بر مبنا مقاومت باشد.
وی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی در شهرستان وجود ندارد و ما از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان این عرصه تقاضا داریم تا موج رسانه‌ای مرتبط با این ایام را در فضای مجازی ایجاد کنند تا دشمنان بدانند ملت ایران همواره در صحنه انقلاب حضور دارند.
عبدالقدیر کریمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و محتوایی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط دستگاه‌های اجرایی پیش بینی و اجرا شود.
وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا برنامه های امسال غنی ، محتوایی و جذاب و خلاقانه و متفاوت تر از برنامه های سایر شهرستان ها باشد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: رژه خودرویی و موتوری به عنوان جایگزین راهپیمایی در 22 بهمن امسال تدوین شده است.
* برنامه‌های دهه فجر گنبدکاووس بر مبنا مردم‌محوری برنامه‌ریزی شده است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: 20 کارگروه در ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شده تا برنامه های امسال این ستاد با همکاری اعضای این کارگروه ها اجرا شود.
وی تصریح کرد: نگاه ما در برنامه ریزی برنامه های دهه فجر مردم محوری بوده و تلاش داریم تا برنامه ها با مشارکت مردم برگزار و کارگروه و ستاد دهه فجر نقش نظارتی و هدایتی در این برنامه ها داشته باشند.
حجت الاسلام سید خلیل صفی الحسینی  گفت: میلاد حضرت زهرا(س) و تولد امام خمینی (ره) در این ایام بوده و تلاش کردیم برنامه های متناسب با این ایام و هفته زن را برنامه ریزی کنیم.
وی ابراز کرد: شعار امسال دهه فجر انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار انتخاب شده و با توجه به شرایط کرونایی در شهرستان اعضای کارگروه در فضای مجازی عضو و تمام برنامه ها در این گروه اعلام می شود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر فضای مجازی برنامه بسیج شهرستان گنبدکاووس برنامه های دهه فجر دستگاه های اجرایی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رسول شکری نیا امروز در هیات استانی بررسی تبلیغات دور دوم انتخابات در گنبدکاووس گفت : در این دوره ما پذیرفتیم فیلم های تبلیغاتی هر دو نامزد را تهیه کنیم و هر فیلم بین سه تا پنج بار از طریق شبکه استانی پخش می شود.

او افزود : در این مرحله حداقل سه تا پنج مناظره نیز پخش خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان همچنین گفت : برای پخش زنده لحظه شمارش آراء هم برنامه ریزی کردیم.

دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این جلسه با بیان اینکه چارچوب کلی تبلیغات همچون گذشته است تاکید کرد : این دوره از انتخابات هم باید دور از تخریب رقباء ، خرید و فروش رای ، ندادن وعده های خارج از اختیارات و پرهیز از راه اندازی کاروانالهای تبلیغاتی باشد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان هم در این جلسه گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرایی انتخابات، نامزدهای راه یافته به مرحله دوم می توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی بیان کرد: بر اساس تبصره چهار ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای دادند، شرکت خواهند کرد و کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند شرکت کنند.

او گفت : قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیتهای انتخاباتی این دوره نیز اجرایی می شود و هر نامزد باید یک نماینده مالی معرفی کند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان هم قانونمداری در فرایند انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست.

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به ‌حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و قرجه طیار و عبدالحکیم آق‌ارکاکلی در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟