Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نگین تاجی در سخنانی اظهار کرد: در سایه ی همدلی و به دور از حاشیه در همه افعال، در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی، پیشرفت خوبی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: آرامش درونی و اقتدار بیرونی دستگاه قضایی و استان بر اساس همکاری و تعامل همه همکاران قضایی و اداری در همه‌جای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در ادامه با بیان اینکه  آرمان‌های انقلاب در شعار نیست و در عمل نهفته است، از تشکیل قرارگاه مرکزی مبارزه با فساد  به منظور حفاظت از حقوق عامه و مبارزه با فساد در این قرارگاه خبر داد و یادآور شد: در این قرارگاه به شدت با فساد مبارزه می‌شود،ضمن اینکه بر اساس تلاش‌های صورت گرفته این کارگروه در سال جاری، تاکنون یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست و در حوضه رودخانه‌های استان رفع تصرف شده است.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه هر یک از ادارات متولی در حوزه‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، اکنون خودشان برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی تلاش می کنند، عنوان کرد: در حوزه بستر رودخانه‌های استان تا‌کنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه های استان آزاد شده است و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین‌های ملی که طرح آن، توسط افراد مجری اجرایی نشده بود،لغو شد.

نگین‌تاجی در ادامه این نشست از محکومیت تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: برای تعدادی از مدیران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، حکم محکومیت صادر شده و برخی نیز زندانی و تعدادی دیگر از این افراد، جریمه شدند  .

وی همچنین در خصوص کارخانه آرد،گلوکز و نشاسته یاسوج گفت: عده‌ای بخاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ایجاد صلح و گذشت پرونده های قتل در استان خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته اعضای سفیران صلح و شوراهای حل اختلاف در ۹ ماه گذشته، پرونده ۱۸ فقره قتل، با گذشت صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تهران محکومیت کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان