Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:37:26 GMT

بازداشت عاملان برده کشی از کودکان کار در کرج !

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۶۵۵

بازداشت عاملان برده کشی از کودکان کار در کرج !

کودک کار / رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه در استان البرز، گفت: در این راستا بیش از ۳۰۰ کودک کار شناسایی شده است؛ در این میان چند نفر از افرادی که از کودکان کار سو استفاده کردند بازداشت و چند مرکز نیز پلمب شدند.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، عصر امروز در شورای معاونین استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون، گفت: در این مدت زمان بیش از ۱۵۰ هزار نفر ساعت از آموزش پیشگیرانه بهره بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این راستا 20 قرارداد منعقد شده است، ادامه داد: در این میان برنامه‌های متعددی در رادیو و تلویزیون استان تهیه و پخش شده است. همچنین 83 برنامه با هدف ایجاد تعامل میان نهادهای مردمی در مجموعه دادگستری تدوین شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ای که در بستر شبکه شاد انجام شده است، افزود: 500 هزار دانش آموز البرزی از این ظرفیت بهره مند شدند.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه حاشیه نشینی یکی از دلایل بالا رفتن نرخ جرم است، افزود: استان البرز یکی از مناطقی به شمار می‌ورد که با رشد جمعیت و حاشیه نشینی مواجه است، از این رو اقداماتی را در حوزه پیشگیری از جرم در این مناطق انجام داده ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای سایر اقدامات پیشگیرانه بیش از ۳۰۰ کودک کار شناسایی شده است؛ در این میان چند نفر از افرادی که از کودکان کار سو استفاده کردند بازداشت و چند مرکز نیز پلمب شدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز از تولید 15 هزار محتوای پیشگیرانه خبر داد و یادآور شد: همچنین هزار هکتار کمربند سبز در استان البرز کاشت شده است.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت اجرایی منج به مختومه شدن ۹ هزارو ۸۰ پرونده شده است، گفت: در این میان شاهد رضد 13 درصدی صلح و سازش در پرونده‌های طلاق بوده ایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کودک کار استان البرز کودک کار اخبار حوادث کودکان کار کودک کار برده کشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس ویدئو قتل آمریکایی پلیس تجاوز قیمت کرونا سرباز رئیس کل دادگستری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها از اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکمی درباره بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پایگاه خبری روسیا الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که کانال «۱۲» عبری فاش ساخت که تل آویو به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد که دیوان لاهه ممکن است تا قبل از پایان ماه جاری میلادی به صدور قرار دستگیری بازداشت مقامات ارشد این رژیم شامل نتانیاهو به همراه یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اقدام کند.

در همین ارتباط، کانال «۱۳» عبری گزارش داد که شورای امنیت داخلی این رژیم سناریوهای مربوط به قرار بازداشت بین المللی سران سیاسی و نظامی این رژیم را مخفیانه بررسی کرده است.

این کانال عبری اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تل آویو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش از انتشار خبر توسل نتانیاهو به متحدان غربی‌اش گزارش داده بودند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.

کد خبر 6088228

دیگر خبرها

  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز