Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:56:34 GMT

نظارت بر حسن جریان امور رکن تحول در دستگاه قضا است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۷۱۴

نظارت بر حسن جریان امور رکن تحول در دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر رشید زاده ظهر پنج‌شنبه در نشست قضات و کارکنان دستگاه‌های قضائی استان سمنان با آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان ضمن بیان اینکه گفتمان عدالت‌خواهی در صورتی می‌تواند محقق شود که نگاه مسئولان نیز در این مسیر باشند، ابراز داشت: در سند تحول قضائی به مأموریت‌هایی نظیر نظارت بر حسن جریان امور، اجرای صحیح قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمان اشاره‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با نیم‌نگاهی به این مأموریت‌های اصلی قوه قضائیه نیک می‌توان دریافت که بروز و ظهور و اجرای شدن این سند توسط سازمان‌های تابعه محقق می‌شود، افزود: چرخش تحول‌آفرین و تغییرات اساسی اشاره‌شده این سند ۵۰ درصد کمتر و بیشتر توسط سازمان‌های تابعه اجرایی شدند.

مدیرکل بازرسی استان سمنان بابیان اینکه مناسب نبودن ساختمان اداری و استیجاری سازمان‌های تابعه در شأن همکاران و رباب رجوع نیست، ابراز داشت: از رئیس قوه قضائیه انتظار می‌رود برای این ساختمان‌ها چاره‌ای تدبیر کنند تا خدمت‌رسانی به مردم مطلوب‌تر صورت گیرد.

رشید زاده بابیان اینکه از دستگاه قضا تقاضا داریم تا نگاه ارزشی به این سازمان‌های تابعه به قوه مقننه و قوه مجریه نیز تسریع پیدا کند، اضافه کرد: سازمان‌های تابعه ضمن درآمد زا بودن می‌توانند آرامش و امنیت در جامعه را نیز اجرا کنند بنابراین نقش مهم در جامعه دارند.

کد خبر 5127436

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان سمنان سازمان بازرسی کل کشور قوه قضاییه ویروس کرونا شیراز بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س سازمان تبلیغات اسلامی سازمان های تابعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد گفت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.
وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.
دادستان کل کشور به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

بیشتربخوانید:کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.
وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود