Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:02:15 GMT

۸۰ روستای اهر در محاصره برف

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۷۲۰

۸۰ روستای اهر در محاصره برف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،قمری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: با توجه به بارش شدید برف و وجود کولاک در گردنه‌های کوهستانی و روستایی شهرستان اهر هم اکنون برخی محور‌های مواصلاتی روستا‌ها مسدود است.

او همچنین در خصوص بارش برف و کولاک در گردنه‌های کوهستانی سامبران محور اهر به کلیبر و گویجه بل محور اهر به تبریز، از همشهریان و مسافران خواست از مسافرت‌های غیرضروری در این محور‌ها جدا خودداری کرده و حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همکاران راهداری بی وقفه با تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای برف روبی و باز کردن محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی این شهرستان در حال تلاش هستند و به زودی شاهد بازگشایی این محور‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان