Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیتی اقتصادی استان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران طی عملیات ایست و بازرسی در محور مذکور به دو دستگاه سواری  مشکوک و پس از اخذ مجوز قضایی خودروها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها تعداد 13 هزار 896 عدد انواع لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در همین راستا دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق چهارمحال و بختیاری کشف فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.

بیشتر بخوانید

آغاز فعالیت اولین آسمان نمای دیجیتال چهارمحال و بختیاری

کرمی فرماندار بروجن افزود: یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن