Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتوبوس ها بیش از یک قرن است که در ناوگان حمل و نقل کشور قرار دارند و نقش بسیار ویژه ای ایفا می کنند. هرچند که در گذشته به دلیل کمبود ماشین های شخصی، نبود زیرساخت های هواپیمایی و ریلی و... بیشتر از اتوبوس ها استفاده می شد اما هنوز هم اتوبوس به دلیل ایمنی بالا، رواج بیشتر و هزینه های کمتر نسبت به هواپیما، کشتی، قطار و ماشین های شخصی محبوبیت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته تهیه بلیط اتوبوس با مشکلات و دغدغه های متعددی برای مسافران همراه بود چرا که فرد حتما باید به شکل حضوری به ترمینال ها و تعاونی ها مراجعه می کرد.

این مراجعه های حضوری باعث هدر رفتن انرژی، زمان و پول زیادی می شد اما امروزه تهیه بلیط بسیار ساده تر شده است. با دسترسی پیدا کردن افراد به وسایل ارتباطی مانند تلفن، اینترنت و... می توان به راحتی و از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری بلیط اتوبوس را تهیه کرد. انواع اتوبوس های مختلف در سیستم حمل و نقل کشور وجود دارند که مهم ترین آنها شامل اتوبوس های معمولی، اسکانیا، ولوو، اتوبوس مان و اتوبوس VIP می باشند. در ادامه مطلب به بررسی روش های خرید بلیط اتوبوس vip از ترمینال تهران با کمترین قیمت پرداخته خواهد شد.

مزایای سفر با اتوبوس

همانطور که گفته شد هرکدام از وسایل نقلیه می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند اما اتوبوس ها به عنوان محبوب ترین و رایج ترین وسیله های نقلیه کشور شناخته می شوند.

استفاده از اتوبوس می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

قیمت بلیط اتوبوس در مقایسه با وسایلی مانند هواپیما، قطار و ... بسیار کمتر است و بسیار به صرفه تر می باشد. افراد می توانند در اتوبوس ها و در استراحت گاه های بین راهی توقف کرده و به استراحت بپردازند در حالی که وسایلی مانند هواپیما چنین امکانی ندارند. مسافران در هنگام مسافرت با اتوبوس نگران گم شدن وسایل و بار همراه خود نیستند. استفاده از اتوبوس به برنامه ریزی قبلی نیازی ندارد و لازم نیست که حتما از هفته ها و ماه ها قبل بلیط آن را تهیه کرد. همچنین امکان تعویض تاریخ مسافرت در اتوبوس بسیار راحت تر است. اتوبوس می تواند مسافران را دقیقاً به مقصد مورد نظر آنها برساند در حالی که استفاده از وسایلی مانند هواپیما چنین امکانی نخواهند داشت و افراد باید برای رسید به مقصد خود هزینه های دیگری نیز پرداخت کنند. امنیت استفاده از اتوبوس در مقایسه با بسیاری از لوازم و وسایل نقلیه دیگر بیشتر است.

اتوبوس VIP

در حقیقت اتوبوس های VIP نوع یا برند خاصی از اتوبوس ها نیستند و می توانند ساخت هر کدام از شرکت های اسکانیا، ولوو، بنز، باگی و مان باشند. این اتوبوس ها از امکانات رفاهی و خدماتی بهتر و بیشتری نسبت به اتوبوس های عادی و معمولی برخوردار هستند. تعداد صندلی های این نوع از اتوبوس ها در مقایسه با اتوبوس های معمولی کمتر است و این تعداد کم صندلی ها باعث می شود که مسافران فضای بیشتری در اختیار داشته باشند و سفر راحت تری را تجربه کنند. این اتوبوس ها به دلیل نوع ساخت و عایق بندی مناسب سر و صدای زیادی ندارند و موجب ناراحتی و آزار مسافران نمی شوند.

 سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، آفتاب گیر برقی، سیستم صوتی و تصویری اختصاصی مسافران، یخچال، صندلی تاشو و ... از مهم ترین امکانات موجود در اتوبوس های VIP هستند. امکانات و تجهیزات بهتر این اتوبوس ها باعث شده اند که معمولاً قیمت بلیط بالاتری داشته باشند اما راهکارهایی نیز وجود دارد که مسافران می توانند از بلیط های ارزان تری استفاده کنند.

قیمت بلیط اتوبوس VIP

همانطور که گفته شد اتوبوس وی آی پی در حقیقت از همان اتوبوس های اسکانیا، ولوو، مان و ... هستند که از امکانات و تجهیزات بهتر و بیشتری برخوردار هستند بنابراین هزینه سفر کردن با آنها نیز بیشتر می باشد و بلیط آنها گران تر است. قیمت بلیط اتوبوس VIP نیز می تواند با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون میزان مسافت بین مبدأ و مقصد، ایام مسافرت، امکانات و خدمات اتوبوس، نوع اتوبوس و ... متغیر باشد.

چرا باید بلیط اتوبوس تهران را به صورت اینترنتی تهیه کنیم؟

امروزه دیگر بر خلاف گذشته افراد برای خرید بلیط اتوبوس نیازی به مراجعه حضوری به ترمینال ها و درگیری با مشکلات مختلف ندارند و می توانند با استفاده از تلفن همراه یا اینترنت بلیط مورد نظر خودشان را تهیه کنند.

از مهم ترین مزایای خرید بلیط اتوبوس VIP به صورت اینترنتی شامل موارد زیر هستند:

این روش باعث صرفه جویی در پول، زمان و انرژی می شود. امکان بررسی تمامی تعاونی ها و قیمت های آنها وجود دارد. تاریخ و ساعت حرکت اتوبوس ها با دقت تعین می شود. فرد می تواند صندلی مورد نظر خودش را رزرو کند و حتی بلیط برگشت را نیز خریداری نماید. امکان دریافت تخفیف ها وجود دارد و حتی فرد می تواند بلیط خودش را کنسل کند.

در هنگام خرید بلیط اتوبوس VIP به صورت اینترنتی لازم است که به نکات و فاکتورهای مهمی از جمله اعتبار و سابقه سایت فروشنده بلیط، مبدأ و مقصد حرکت اتوبوس، تاریخ و ساعت حرکت، امکانات و تجهیزات اتوبوس، مشخص کردن شماره صندلی، قیمت نهایی بلیط و ... توجه شود.

روش های خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس vip از ترمینال تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ترمینال های بزرگی مانند ترمینال غرب، ترمینال جنوب، ترمینال بیهقی و ترمینال شرق است که هر کدام می توانند شهرها و مسیرهای متعددی را پوشش دهند. اتوبوس های وی آی پی در مقایسه با اتوبوس ها عادی از امکانات بیشتری برخوردار هستند و همین باعث شده است که بلیط این اتوبوس ها قیمت بیشتری داشته باشد. با توجه به آنکه اکثر افراد از اتوبوس های عادی برای سفرهای خود استفاده می کنند تعداد مشتریان اتوبوس های VIP کمتر است و این باعث می شود که دارندگان این اتوبوس ها و تعاونی های مختلف با ارائه تخفیف های مختلف به دنبال جذب مشتری های بیشتری باشند. از جمله مهم ترین روش هایی که مسافران می توانند بلیط اتوبوس VIP را با قیمت کمتری خریداری کنند می توانند به راه های زیر اشاره کرد:

1- بررسی قیمت بلیط تمامی تعاونی ها

شرکت ها و تعاونی های مختلفی وجود دارند که با اتوبوس های VIP فعال دارند هر کدام برای جذب مشتری بیشتر تخفیف های ویژه ای برای مسافران ارائه می کنند. افراد می توانند در هنگام خرید اینترنتی بلیط اتوبوس وی آی پی شرایط تمامی تعاونی ها را بررسی کرده و مناسب ترین و ارزان ترین بلیط را تهیه کنند.

2- گرفتن تخفیف های ویژه

یکی دیگر از بهترین روش ها برای خریدن بلیط اتوبوس وی آی پی ارزان قیمت دریافت تخفیف های ویژه است. به عنوان مثال تعدادی از تعاونی ها چنانچه بتوانند تعداد خاصی بلیط را به صورت همزمان به فروش برسانند یک یا چند بلیط به عنوان هدیه یا جایزه به مشتریان می دهند؛ بنابراین افراد می توانند به صورت گروهی به مسافرت بروند و از این روش تخفیف های ویژه ای دریافت کنند.

3- خریدن بلیط در مناسبت های خاص

افراد می توانند با بررسی خبرگزاری ها و رسانه ها از مراسم ها و جشنواره های متعدد باخبر شوند. معمولاً تعاونی های مختلف در این جشنواره ها و مراسم ها تخفیف های ویژه ای در قیمت بلیط های خود اعمال می کنند و مسافران می توانند از این تخفیف های نهایت استفاده را داشته باشند. از دیگر روش های خرید بلیط اتوبوس VIP ارزان قیمت می توان به گرفتن اتوبوس دربستی، خرید بلیط های لحظه آخری و ... اشاره کرد.

خبر فوری چگونه بلیط اتوبوس تخفیف دار تهیه کنیم؟ را از دست ندهید! سخن پایانی

اتوبوس های VIP به عنوان بهترین نوع اتوبوس های مسافربری شناخته می شوند که امکانات و تجهیزات خوبی در اختیار مسافران قرار می دهند. سایت های متعددی در زمینه فروش بلیط اتوبوس فعال هستند. وب سایت پایانه ها (payaneha.ir) به عنوان یکی از مطمئن ترین، پربازدیدترین و باسابقه ترین سایت های فعال در حوزه حمل و نقل می تواند ارزانترین و مناسب ترین بلیط اتوبوس ها وی آی پی تهران را در اختیار مشتریان و مسافران قرار دهد. این سایت هر چهار ترمینال اصلی تهران را پوشش می دهد و مسافران می توانند برای تمامی شهرهای کشور بلیط اتوبوس وی آی پی خودشان را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اتوبوس بلیط پوشش مسافران ناوگان حمل و نقل خرید بلیط اتوبوس VIP امکانات و تجهیزات مسافران می توانند افراد می توانند تخفیف های ویژه اتوبوس ها اتوبوس های VIP اتوبوس ها داشته باشند تعاونی ها قیمت بلیط تخفیف ها مهم ترین ویژه ای روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه

برای رفتن و اقامت در کشور ترکیه دو آیتم اهمیت زیادی دارد. یکی انتخاب خط هوایی پرواز و دیگری انتخاب هتل. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در ترکیه هتل آوانتگارد استانبول است که تمام امکانات رفاهی را دارد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین خطوط هوایی مسیر ترکیه می‌پردازیم.

معرفی خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه

پروازهای ترکیه از تنوع زیادی برخوردار هستند و تعداد زیادی از ایرلاین‌های داخلی و خارجی در این مسیر شلوغ اقدام به جابه‌جایی و انتقال مسافران می‌کنند. در ادامه به معرفی این پروازها می‌پردازیم.

پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه

پروازهای ایرلاین ترک در میان همه پروازها به کشور ترکیه محبوبیت زیادی داشته و بسیاری از افراد این پرواز را به‌دلیل کیفیت بالای خدمات انتخاب می‌کنند. در واقع، خدمات ارائه شده با کیفیت بالا باعث افزایش رضایت مسافران شده است. این پرواز از شهرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و ارومیه انجام شده و بسیاری از مسافران سفر با هواپیمای آن را ایمن می‌دانند. ارائه بلیط‌های پرواز به ترکیه به دو صورت چارتری و سیستمی صورت می‌گیرد.

ترکیش ایرلاین – Turkish Airlines – پروازهای ایران به ترکیه

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ترکیه به‌شمار می‌رود که از سال 1933 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین، این شرکت هواپیمایی، چهارمین شرکت بزرگ هواپیمایی دنیا و سومین ایرلاین بزرگ اروپا محسوب می‌شود.

بلیط ‌های پرواز این شرکت طرفداران زیادی داشته و بسیاری از افراد با بلیط‌های این شرکت به ترکیه سفر می‌کنند. این پرواز بلیط‌های متنوعی داشته و از مهمترین مزایای آن می‌توان به کلاس‌های پروازی مختلف، راحتی فضای کابین و صندلی‌ها، امنیت بالا، تنوع غذایی زیاد در طول پرواز و پرسنل حرفه‌ای و مجرب اشاره کرد.

آنادولوجت AnadoluJet

آنادولوجت نیز از معروف‌ترین ایرلاین‌های کشور ترکیه به‌شمار می‌رود. دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در آنکارا واقع شده و تاسیس آن به سال 2008 برمی‌گردد. به‌دلیل وجود پروازهای زیاد در هفته از ایران به ترکیه و بالعکس، مسافران با خیال راحت می‌توانند سفرهای خود را انجام دهند. آنادولوجت دارای بیش از 40 فرودگاه در شهرهای مختلف است و بلیط‌های آن نسبت به سایر پروازها قیمت کمتری دارد. این ایرلاین دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی دارد.

ماوی گوک Mavi Gök

ماوی گوک تنها ایرلاینی بوده که دارای پرواز مستقیم از ایران به شهر آنتالیا است. با توجه به این موضوع همه افرادی که می‌خواهند به‌صورت مستقیم به از ایران به آنتالیا بروند باید حتماً از این پرواز استفاده کنند. این شرکت هواپیمایی در سال 2007 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در آنتالیا قرار دارد. کیفیت هواپیماهای این شرکت هواپیمایی بسیار بالا بوده و خدمات متنوع و زیادی در طی سفر به مسافران ارائه می‌شود. عرضه بلیط‌های هواپیمای این پرواز در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی صورت می‌گیرد.

فری برد Freebird Airlines

آغاز به کار این ایرلاین به سال 2001 برمی‌گردد. این ایرلاین نیز محبوبیت زیادی داشته و به‌صورت روزانه و هفتگی پرواز به ترکیه دارد و به همین دلیل، مسافران در روزهای مختلف می‌توانند به ترکیه از طریق هواپیماهای این شرکت پرواز کنند. این شرکت هر سه کلاس پروازی را داشته و بهترین خدمات لوکس را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

پگاسوس Pegasus

این ایرلاین نیز به خوش نام بودن خود شهرت زیادی دارد و تاسیس آن به سال 2005 توسط ثروتمندترین خانواده هندی یعنی سابانجی برمی‌گردد. قیمت بلیط‌های این پرواز بسیار ارزان بوده و به‌دلیل کاهش هزینه‌های خود فاقد کترینگ بوده و مسافران در صورت تمایل به صرف غذا باید از 24 ساعت قبل سفارش غذای خود را به شرکت هواپیمایی اعلام کنند.

رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما در فلای تودی

فلای تودی یک وبسایت جامع برای رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما است. این وبسایت به شما امکان می دهد که به راحتی و به سرعت، هتل و پرواز خود را رزرو کنید و از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، برای رزرو هتل هایی مثل هتل آوانتگارد استانبول یا سایر هتل ها و خرید بلیط تهران استانبول به فلای تودی مراجعه کنید تا بتوانید برای یک سفر امن و ارزان برنامه ریزی کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه به شما کمک می‌کند تا سفری راحت داشته باشید. در این مقاله بهترین ایرلاین‌های برای سفر از ایران به ترکیه و بالعکس معرفی شدند.امیدواریم شما عزیزان با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورده و بتوانید با انتخاب ایرلاین موردنظرتان، سفری خاطره‌انگیز را در کشور زیبایی ترکیه برای خود رقم بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898747

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!