Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هینز ۵۱ ساله که در دولت باراک اوباما معاون رئیس سازمان سیا بود و مسئولیت‌های ارشد اطلاعاتی داشت، نخستین مقام رسمی دولت جو بایدن است. سناتورهای آمریکایی با ۸۴ رای شایستگی او را برای مدیریت اطلاعات ملی تایید کردند و هر هشت رای منفی مربوط به سناتورهای جمهوریخواه بود.

هینز در اداره اطلاعات ملی جانشین جان رتکلیف می‌شود که یک چهره جمهوریخواه وفادار به دانلد ترامپ بود و بسیاری از کارشناسان او را فاقد تجربه لازم برای اداره امور امنیتی و اطلاعاتی دولت می‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه در بررسی پیشینه هینز بیشتر او را ستایش کردند اما تد کروز، سناتور سرشناس به گزینه بایدن رای منفی داد.

هینز هم در نشست کمیته اطلاعات سنا خواستار گرفتن موضع تهاجمی از سوی ایالات متحده آمریکا علیه تهدیدهای تهاجمی چین شد. او بر افزایش هزینه حمله‌های سایبری هکرها به ویژه از سوی روسیه به بخش‌های دولتی و تجاری آمریکا تاکید کرد. هر چند روسیه بارها دخالت داشتن خود را در این حمله‌های سایبری رد کرده است.

کد خبر 580436 برچسب‌ها آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!

یحیی گل محمدی گزینه جدی مدیران تراکتور برای هدایت این تیم محسوب می شود.

طرفداری | باشگاه تراکتور بیانیه ای را منتشر کرد.

یحیی گل محمدی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم تراکتور محسوب می شود که مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را طی روزهای اخیر انجام داده اند. باشگاه تراکتور در این راستا بیانیه ای را منتشر کرد و در این بیانیه کدهای جالبی را داده است.

باشگاه تراکتور اشاره کرده گزینه های سرمربیگری اش پرافتخار هستند که این موضوع درباره یحیی گل محمدی که طی سال های اخیر، عناوین زیادی را با پرسپولیس به دست آورد، صدق می کند.

بیشتر بخوانید: یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

نکته دیگر اینکه گفته می شود یحیی گل محمدی برای سرمربیگری در تراکتور باید مجوز بگیرد و باشگاه تراکتور هم به شکل غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده و نوشته باشگاه تراکتور در حال رفع موانع موجود است.

بیانیه تراکتور

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند