Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود صوفی با اشاره به آخرین وضعیت بارش برف در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: در بخش مرکزی کلیه معابر شهری باز است و ارتفاع برف در نقاط مختلف شهر به پنج تا ۱۰ سانت می رسد.

وی با بیان اینکه کلیه راه های روستایی بازگشایی شده است، افزود: ارتفاع برف در روستاهای بخش مرکزی از ۱۵ تا ۳۵ سانت متغیر است.

فرماندار سیاهکل، با اشاره به باز بودن کلیه معابر اصلی بخش دیلمان، تصریح کرد: عملیات تعریض در حال انجام است؛ البته تعدادی از کوچه ها باز بوده و برفروبی کوچه ها تداوم دارد، اما کولاک برف و کاهش دید عملیات برفروبی را با سختی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی، با بیان اینکه ارتفاع برف از ۷۰ تا ۹۰ سانت در بخش دیلمان متغیر است، عنوان کرد: محور اصلی سیاهکل - دیلمان باز است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نمی باشد. همچنین چهار مرحله برفروبی به طول ۴۲ کیلومتر و حجم ۱۴۰ هزار مترمکعب تا صبح امروز انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

وی ارتفاع برف را از ۵۰ سانت در نقاط ابتدایی محور تا ۸۰ سانت در گردنه لاریخانی متغیر دانست و یادآور شد: عملیات نمک پاشی نیز به مقدار ۴۰ تن در کلیه راه های اصلی شهرستان از شب گذشته تاکنون انجام شده است.

فرماندار سیاهکل اضافه کرد: راه روستایی ۲۵ روستای بخش دیلمان بازگشایی شده و عملیات برفروبی تا بازگشایی کلیه راه های روستایی همچنان ادامه دارد. ارتفاع برف نیز در راه های روستایی از ۶۰ تا ۱۵۰ سانت متغیر است.

47231

کد خبر 1478505

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان بارش برف باران حوادث طبیعی ارتفاع برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با افزایش ۴۲۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۸۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۱ هزار و ۶۶۴ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده