Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج گفت: خیابان نوروز در سنندج براساس مصوبه شورای ترافیک مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج اظهار داشت: خیابان نوروز یکی از خیابان های حوزه شهرداری منطقه سه و در بلوار چمران واقع شده است،با توجه به درخواست ساکنین این خیابان و همچنین با توجه به اینکه در نقشه طرح تفصیلی این خیابان باید مسدود می شد، شهرداری منطقه سه براساس مصوبه شورای ترافیک نسبت به مسدود شدن خیابان نوروز با نیوجرسی اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سامان سعیدی عنوان کرد: تردد بالای خودروها در خیابان نوروز موجب نارضایتی ساکنین آن شده بود که جمعی از این ساکنین درخواست مسدود شدن این خیابان را داشتند.

وی گفت: درخواست ساکنین خیابان نوروز در شورای ترافیک مطرح و با توجه به اینکه در نقشه طرح تفصیلی نیز این خیابان مسدود است، بنابراین در این شورا مصوب شد که خیابان مذکور مسدود شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شورای ترافیک خیابان نوروز مسدود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در منزل قدیمی در مرکز شهر بجنورد بارگیری و تخلیه شد.

وی در ادامه افزود: شهرداری اهرم نظارتی در املاک محصور ندارد اما به محض طرح شکایت ساکنین محل، رسیدگی به مطالبات شهروندان را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و وارد عمل می‌شویم.

کشمیری بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مکان به دلیل انباشت زباله‌های خیس، متعفن شده است، در ادامه خدمات شهرداری انجام خواهد گرفت.

گفتنی است این حجم از زباله دپو شده در خیابان شهید بهشتی جنوبی، مشکلات متعدد زیست محیطی را برای ساکنین محل ایجاد کرده و با تماس ساکنین و اقدام به موقع شهرداری پس از اخذ مجوزهای لازم از دادگستری و طی حضور مأمورین کلانتری، این مکان از زباله تخلیه شد.

کد خبر 6086105

دیگر خبرها

  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد