Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@01:10:37 GMT

ناراضی جدید از پرسپولیس جدا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۳۸۵

ناراضی جدید از پرسپولیس جدا می‌شود؟

عصرایران؛ احسان محمدی - «از پرسپولیس جدا شد» در چند ماه گدشته جمله کوتاه و پرتکراری شده است. برانکو، اوساگونا، بیرانوند، شجاع، ترابی، رسن، استوکس، علیپور، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه و ... هر کدام به دلایلی از پرسپولیس جدا شدند. بعضی از این بازیکنان هنوز هم بی‌جایگزین هستند. حالا خبر جدایی احتمالی رادوشویچ دروازه‌بان ذخیره این تیم هم به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  روزی که رادوشویچ مهمان برنامه فوتبال برتر بود، علیرضا بیرانوند از بلژیک روی خط آمد. میثاقی از رادو خواست رو به دوربین هر جمله‌ای که دلش می‌خواهد به بیرانوند بگوید. دروازه‌بان ‌کروات دست‌هایش را به طرف آسمان گرفت و به زبان فارسی گفت:«خدا رو شکر رفتی علی!»
او بالاخره از زیر سایه سنگین بیرانوند رها شده بود و آن چنان خوشحال بود که نتوانست روی آنتن زنده این را پنهان کند. دروازه‌بانی که قرمزها روی صبوری‌اش در تحمل نیمکت‌نشینی چندساله، درخشش در فرصت‌های کوتاه و تعصبش در جنگ و جدل با رقیبان و رفتن توی شکم داورها و حتی گلاویز شدن با علی دایی حساب کرده بودند در دیدار پای فینال جام‌حذفی مقابل استقلال هرچه رشته بود را یک تنه پنبه کرد. علاوه بر گلی که در وقت اضافه از محمد دانشگر خورد و خیلی‌ها او را مقصر دانستند که خروج نکرد، در ضربات پنالتی هم به هیچ بازیکنی نه نگفت تا هواداران پرسپولیس علاوه بر داغ شکست مقابل حریف سنتی، یک جام در دسترس را هوا شده ببینند، در پایان آن بازی انگار رادو از چشم افتاد. به ویژه وقتی که حامد لک از راه نرسیده محبوب قلب‌ها شد و چنان درخشید که خودش، هواداران و همه آسیا انگشت به دهان ماند.   رادوشویچ بعد از هر قهرمانی پرسپولیس، پرچم کشورش کرواسی را روی دوش می‌انداخت و روی سکو می‌رفت، وقتی در شب پرحاشیه فینال جام‌حذفی و غلبه بر داماش قهرمان شدند، او هم در زمین و هم درون رختکن با دیگر هموطنانش عکس یادگاری گرفت. از آن خانواده کروات حالا برانکو، زلاتکو، مارکو، بودیمیر و ایگور پانادیچ رفته‌اند و از باشگاه هم شکایت کرده‌اند که مطالباتشان را به موقع نداد.   بعد از بازی با فولاد او در پاسخ به سوال جدایی‌اش از باشگاه گفت «خدا می‌داند!» یکی از آن پاسخ‌های دیپلماتیک که در ایران یاد گرفته است! البته بوژیدار به اندازه برانکو برای پرسپولیسی‌ها مهم نیست اما در شرایطی که به نظر می‌رسد حامد لک با قدرت درون دروازه ایستاده او به خودش حق می‌دهد که جای دیگری را جز نیمکت ذخیره‌ها برای فوتبال بازی کردن انتخاب کند. در این میان برخی از پرسپولیسی‌ها گله‌مند هستند که نباید رادو را آسان از دست داد و داشتن دو دروازه‌بان خوب هم اسباب قوت قلب تیم است و هم هر دو را آماده و سرپنجه نگه می‌دارد.   باید منتظر ماند و دید که رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس جدا و یک پرونده تازه در فیفا باز می‌شود یا او هنوز هم عضوی از تیم یحیی گل‌محمدی باقی خواهد ماند؟ بیشتر بخوانید: «مسعود شجاعی» و توصیه «دیگو سیمئونه» بار دیگر لیگی که دوست می‌داشتم ... از «شل سیلورستاین» تا «بشار رسن»! تنبیه حیف و میل فرصت‌ها با گل قایدی قصه شهرآورد به روایت «رشید» و «لک» پرسپولیس در قطر جا مانده! لینک کوتاه: asriran.com/003DO2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسپولیس جدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!