Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین، گفت: برق مصرفی دستگاه‌های ارز دیجیتال، موضوع بسیار مهمی است و باید شرکت توزیع برق در جریان این دستگاه‌ها باشد تا مصرف آنها از برق یارانه‌ای صورت نگیرد.

او با اشاره به کشفیات پلیس استان در حوزه قاچاق کالا و ارز، بیان کرد: در ۹ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل، میزان کشفیات پلیس استان ۸۹ درصد افزایش یافته است که باید از زحمات آنها در این زمینه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی پلیس اقتصادی استان، گفت: امیدواریم با تشکیل این پلیس، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری بگیرد و با همکاری همه مجموعه‌ها در حمایت از رونق تولید و مقابله با عناصر تهدید کننده تولید، قدم‌های خوبی برداشته شود.

حبیبی بیان کرد: در بازرسی‌ها به منظور شناسایی و کشف کالاهای قاچاق باید از تیم‌های مشترک و نمایندگان دستگاه‌های تخصصی در کنار نیروی انتظامی استفاده شود تا از همان ابتدا در مورد قاچاق بودن یا نبودن کالا نظر نهایی صادر گردد و مشکلات بعدی در این زمینه ایجاد نشود.

او در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: سازمان صمت، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی از عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها و کودهای شیمیایی جلوگیری کنند تا مشکلات بعدی را در تامین و عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شاهد نباشیم.

حبیبی ادامه داد: خروج بدون مجوز تخم مرغ از استان را هم سازمان دامپزشکی و هم نیروی انتظامی استان مدنظر داشته باشند تا از مشکلات آتی در این زمینه جلوگیری شود.

این مقام مسئول در خصوص پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان گفت: از سال گذشته اقدامات خوبی از سوی راهنمایی و رانندگی و جهاد کشاورزی استان در این زمینه صورت گرفته ولی ظاهرا روند آن کند شده است.

معاون استاندار قزوین گفت:  باید اطلاع رسانی جامعی در این زمینه صورت گیرد تا کشاورزان ظرف دوماه آینده برای پلاک گذاری ادوات کشاورزی اقدام کنند درغیر این صورت تحویل سوخت به آنها ممنوع می‌شود.

46

کد خبر 1478494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر حق‌جویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۱۰ تن ارد فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6096194

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج