Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@10:40:58 GMT

فوتبال ایران،نیازمند چند کریم باقری!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۵۵۹

فوتبال ایران،نیازمند چند کریم باقری!

سپهر ستاری: پرسپولیس در چند سال اخیر یکی از بهترین دوران تاریخ خود را تجربه کرده و تقریبا به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده است. دوره‌ای که با برانکو آغاز شد و با کالدرون و حالا یحیی ادامه پیدا کرده و قرمزها هنوز پس از چهار قهرمانی پیاپی و دو فینال آسیا در شرایط خوبی به سر می‌برند و تغییرات هم نتوانسته مانع این موضوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین از عوامل مختلفی برای موفقیت‌های سریالی سرخپوشان نام برده شده اما نقش یک عامل با وجود تاثیر زیادش نادیده گرفته شده و آن هم حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس است. آقاکریم قرمزها در تمام این سال‌ها عضور ثابت کادرفنی پرسپولیس بوده و بدون هیچ چشم‌داشتی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. نقش کریم باقری در پرسپولیس آن‌قدر زیاد است که وقتی شایعه جدایی او و حضورش در کادرفنی تیم ملی مطرح شد پرسپولیسی‌ها شدیدا نگران شدند و تلاش کردند او را حفظ کنند.

نقش غیرفنی آقا کریم

کاری که کریم در پرسپولیس انجام می‌دهد بیش از آن‌که مربوط به مسائل فنی باشد به بحث نظم و دیسیپلین تیم ارتباط دارد. او که در زمان فوتبال خود از بزرگان بوده و مورد احترام همگان است به واسطه همین احترام توانسته نظم خوبی را در پرسپولیس حکم‌فرما کند که کمک بزرگی به این تیم در راه موفقیت بوده است. برای فهمیدن نقش ویژه کریم باقری کافی است نگاهی به اتفاقات بازی با فولاد بیاندازد که شماره شش سابق پرسپولیس با برخورد به موقع با شماره شش فعلی او را از اخراج نجات داد. شاید اگر کریم باقری در ان صحنه دخالت نمی‌کرد کنعانی‌زادگان به اعتراضش ادامه می‌داد و کار به اخراج او و ده نفره شدن پرسپولیس در بازی حساس مقابل فولاد کشیده می‌شد و آن موقع دیگر معلوم نبود که چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

حسرت استقلالی‌ها 

این رفتار باقری حتی مورد توجه استقلالی‌ها هم قرار گرفت و بسیاری از کانال‌های هواداری استقلال از خلا فردی چون باقری در کادرفنی تیم‌شان در سال‌های اخیر سخن گفتند. شاید یکی از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال هم نبود فردی باشد که بازیکنان به نوعی از او «حساب» ببرند و به حرفش احترام بگذارند. شاید اگر استقلال هم یک کریم باقری داشت اتفاقاتی چون درگیری بازیکنان این پس از پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی یا ماجرای قلیان در اردوی قطر و درگیری در فرودگاه رخ نمی‌داد. در این فصل محمود فکری تلاش بسیاری کرده که نظم را به استقلال برگرداند و در چند مقطع بازیکنان خاطی را تنبیه کرده اما شاید بهتر باشد که تمرکز سرمربی روی مسائل فنی قرار بگیرد و دستیارانش بحث‌های انضباطی را مدیریت کنند. روشی که در پرسپولیس به خوبی جواب داده نتیجه‌اش شرایط فعلی پرسپولیس است.

پرسپولیس یک نمونه کامل موقفیت

بدون تردید در پرسپولیس هم مثل دیگر تیم‌ها اتفاقات حاشیه‌ای رخ می‌دهد اما بحث مهم نحوه مدیریت این اتفاقات است که به عملکرد تیم آسیب نزند و به رسانه‌ها و فضای مجازی شیده نشود و وجود کریم باقری در مدیریت این امر برای پرسپولیسی‌ها بسیار حیاتی بوده و آن‌ها باید قدر کاپیتان اسبق خود را بدانند.

بیشتر بخوانید: 

پست اینستاگرامی مربی استقلال برای میناوند/عکس

آخرین وضعیت سلامتی مهرداد میناوند

بلند شو مهرداد، کرونا که سخت تر از مهار بکام نیست

258 251

کد خبر 1478513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کریم باقری کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه