Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:33:42 GMT

باد شدید اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۷۲۴

باد شدید اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد

علی اشتری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا از فعالیت شناورهای گردشگری در اسکله های گردشگری برای سفرهای تفریحی به سمت جزیره هنگام و خلیج دلفین ها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: هم اکنون سرعت باد در جنوب و غرب قشم، باسعیدو، دوستکو، لافت و هنگام به بیش از 30 نات رسیده است.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم اظهار کرد: ارتفاع موج نیز هفت پا و وسعت دید نیز یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امنیت جانی مسافران در درجه نخست اهمیت قرار دارد و از این رو گردشگران از تجمع در این اسکله‌ها خودداری کنند.

اشتری خاطرنشان کرد: اسکله‌های‌ مسافری و تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بنادر پهل و لافت بدون اخلال در حال انجام است.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی قشم گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی قشم اخبار کنکور اسکله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: بامداد امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد. وی بیان کرد:بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند و امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان او را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه روز دوشنبه سوم ادیبهشت ماه هم یک مورد غرق شدگی کودک پنج ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد از شهروندان خواست تا هنگام حضور در نزدیکی سواحل نکات ایمنی را رعایت کنند. برای جلوگیری از خطر غرق شدگی باید از شنا در آب‌های غیرمجاز و ناشناخته پرهیز شود، و شنا و مهارت‌های گریز از خطرات آن فراگرفته شود. شهروندان باید از شوخی کردن در هنگام شنا جدا خودداری کنند و در هنگام مواجهه با فرد غرق شده ابتدا ایمنی خود در نظر گرفته شود و از افراد و نهادهای متخصص کمک گرفته شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • (ویدیو) لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد