Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:48:48 GMT

میدان امام اصفهان میزبان ورزش صبحگانی پیرامید شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۷۲۹

میدان امام اصفهان میزبان ورزش صبحگانی پیرامید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز همایش ورزش صبحگاهی پیرامید با حضور مربیان ووشو و بانوان تایچی‌کار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان امام اصفهان برگزار شد.

 

زهرا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص‌ این برنامه اظهار داشت: پیرامید به معنای اجرای گروهی حرکات ورزشی است و هیأت ووشو استان اصفهان با هماهنگی اداره کل ورزش اصفهان تصمیم گرفت این دوره را در اصفهان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی ووشو استان اصفهان ادامه داد: تایچی ورزشی عمومی محسوب می‌شود و همه می‌توانند آن را انجام دهند و توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شده است که در مدارس نیز انجام‌ شود.
 
وی با بیان این‌که حدود ۵۰ نفر در این جشنواره که در میدان امام اصفهان برگزار شد، شرکت کردند، گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های تایچی آموزش رشته تایچی چووان در مدارس در سنین ۱۲ تا ۱۸ است.

 

نوری در پایان بیان داشت: هدف از تایچی به حرکت آوردن انرژی در بدن و ایجاد یکپارچگی در بدن و منظم کردن بدن و ذهن است که فواید سلامت‌بخش دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: تایچی ورزش اصفهان هیأت ووشو اصفهان ووشو ورزش صبحگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست