Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:40:15 GMT

پیکر شهید مرادی نسب در دزفول آرمید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۷۳۲

پیکر شهید مرادی نسب در دزفول آرمید

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آئین تشییع پیکر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۲ بهمن ماه از آستان سبزقبا با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و مسئولان محلی به صورت خودرویی آغاز و تا آرامگاه ابدی واقع در گلزار بهشت علی این شهرستان بدرقه و سپس به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید مرادی نسب پس از ۳۲ سال دوری از وطن روز گذشته به دزفول منتقل شد و امروز پس از تشییع بر روی دستان مردم در گلزار بهشت علی دزفول به خاک سپرده شد.

بسیجی شهید کامبیز مرادی نسب متولد اول فروردین ۱۳۲۰ در شهرستان خرم آباد تنکابن به دنیا آمد و ساکن شهرستان دزفول و از نیرو‌های ژاندارمری بود و امروز پس از ۲۳ سال به وطن بازگشت. او در تک دشمن در منطقه زبیدات در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه مفقود الاثر شد.

پس از گذشت ۳۲ سال از شهادتش، پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص شهدا کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA مشخص شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع شهدا دفاع مقدس تفحص شهدا مرادی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس