Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:20:42 GMT

حمایت از نخبگان حوزه انرژی خورشیدی ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۹۸۹

حمایت از نخبگان حوزه انرژی خورشیدی ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله اکبری ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از واحد تولیدی پنل‌های خورشیدی در ناحیه صنعتی شهید سعیدی روستای شهابیه از توابع خمین، اظهار کرد: ایران اسلامی با بهره مندی از نیروهای تحصیل‌کرده و نخبه، توانایی استفاده از انرژی خورشید را به نحو مطلوب و گسترده دارد.

وی با اشاره به اینکه انرژی خورشیدی از نعمت‌های خدادادی است که در جهان کاربرد بسیار دارد، افزود: نیروهای داخل کشور اگر از سوی دولت حمایت شوند توانمندی تولید انرژی خورشید را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجموعه منسجم مصمم و تحصیل‌کرده در واحد تولید پنل خورشیدی خمین، گویای توانمندی نیروی داخلی است.

کد خبر 5127532

منبع: مهر

کلیدواژه: عزت الله اکبری خمین کمیسیون صنایع و معادن مجلس انرژی خورشیدی ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)