Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان  نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مقابله جدی با نفوذ تاکید کرد و گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی‌هایی در این بخش انجام دادیم و لذا معتقدیم که عوامل نفوذ در کشور جدی است و باید به طور جدی به این حوزه ورود کرد.

عباس گلرو در شورای اداری استان سمنان که با حضور رئیسی رئیس قوه قضاییه برگزار شد به شرایط بازار سرمایه در ماه‌های اخیر پرداخت و اظهار کرد: یکی از نمودهای این نفوذ را می‌توان در بازار سرمایه و بورس دید، که به نظر می‌رسد با نفوذ در آن به‌دنبال ایجاد نارضایتی در مردم وزمینه‌سازی برای خروج پول از کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به تمجید از عملکرد دستگاه قضایی در این شرایط پرداخت و گفت: آیت‌الله رئیسی در این شرایط پر دست‌انداز و پرپیچ و خم پرچم‌دار مبارزه با فساد هستند.

وی از رئیس دستگاه قضا به عنوان پرچم‌دار امیدآفرینی در این شرایط پرخطر نام برد و افزود: جوانان و مخاطبان بیانیه گام دوم در این شرایط در رکاب شما هستند تا با تحقق‌بخشی به تمدن اسلامی و خدمت به مردم، به امیدآفرینی در کشور کمک کنند.

این نماینده مردم ادامه داد: اجرای عدالت در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که یک نسخه اساسی برای پیشرفت کشور و حرکت به سمت آینده است، بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده مردم سمنان تنها راه نجات کشور را در مبارزه جدی با فساد ارزیابی و خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی به عنوان یار صدیق رهبری و یاور مظلومان و مردم محروم عملکرد خوبی در مبارزه با فساد داشته است.

وی از اعتماد مردم و اعتبار حاکمیت به عنوان مهمترین سرمایه ملی در هر کشوری نام برد و گفت: بقاء، دوام و اقتدار هر نظام سیاسی به استفاده درست از این سرمایه ملی بستگی دارد.

گلرو با تقدیر از تداوم سفرهای استانی در شرایط کرونایی تصریح کرد: سفرهایی از این دست موجب تقویت اعتبار و اعتماد عمومی در کشور می‌شود.

وی بر لزوم تسهیل در کار مردم تاکید کرد و با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند اضافه کرد: فلسفه وجودی دولت‌ها ، حکومت‌ها ،حاکمیت‌ها و همه ارگان‌ و دستگاه‌ها این است که کار را برای مردم راحت کنند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های داخلی گفت: برای بی اثر کردن تحریم باید تلاش کرده و از تحریم پلی برای آینده  بسازیم.

 گلرو در پایان خواستار آزادسازی کاروانسرای تاریخی سمنان که در اختیار اداره کل زندان‌ها است شد و افزود: کمک به آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی که در مرکز شهر واقع شده، احیای دادسرای مهدیشهر و تکمیل ساختمان دادگستری سرخه و...از جمله درخواست‌های مردم استان از رئیس دستگاه قضایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماینده سمنان قوه قضاييه تحريم بورس عباس گلرو کمیسیون امنیت ملی مجلس آیت الله رییسی سمنان نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رئیس زاده، با اشاره به خدمات ارزشمند جامعه مامایی کشور، گفت: زیربنای اصلی توسعه پایدار و اقتدار هر کشور تناسب مستقیم با نیروی جوان مولد دارد و حتماً یکی از مؤلفه‌های تقویت جمعیت سالم مولد، عملکرد جامعه عظیم ۷۶ هزار نفری مامایی کشور است. از این منظر جامعه مامایی ارزش بالایی دارد و باید برای تحقق آینده کشور بر روی جامعه مامایی سرمایه گذاری‌های کلان در بعد علمی و کارکردی انجام شود. این سرمایه گذاری‌های کلان لازمه توسعه و تعالی و جوانی جمعیت است. اگر ما می‌خواهیم از سیاه چاله جمعیتی بیرون بیاییم و از آن پنجره طلایی جمعیت استفاده کنیم، حتماً باید قدر جامعه مامایی را بدانیم.

وی به آمار قابل توجه در حوزه جمعیت اشاره کرد و افزود: ما در سال‌های ۹۲ تا ۴۰۰ یک شیب وحشتناک رو به نزول جمعیتی داشتیم. در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۱۲ و ۴ دهم درصد کاهش موالید داشتیم. این کاهش را هنوز داریم اما سرعت شیب کمتر شده است با اقدامات خوبی که در این دولت و با تلاش وزارت بهداشت شده است سرعت نزول کمتر شده است.

رئیس زاده ادامه داد: در ۱۴۰۰، یک میلیون و ۱۱۴ هزار تولد داشتیم. ۱۴۰۱ یک میلیون و ۷۵ هزار و در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۵۷ هزار. لذا کاهش ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۳ و ۶ دهم بوده اما کاهش ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ یک و ۶ دهم بود و جلوی سقوط آزاد کاهش موالید گرفته شد.

وی با استناد به آخرین آمار سازمان نظام پزشکی گفت: از ۷۶ هزار جمعیت مامایی کشور تنها ۱۰ درصد آنها پروانه مطب دارند، یعنی ۷ هزار و ۷۱۲ پروانه فعال مامایی داریم. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تشویق به فرزندآوری، این است که دوران زایمان و بارداری به تجربه خوشایند و مطمئنی تبدیل شود و هرقدر این تجربه شیرین باشد، تکرار آن محتمل‌تر خواهد بود و جمعیت عظیم جامعه مامایی در ایجاد این تجربه خوشایند نقش مهمی دارند که باید به کار گرفته شوند و این واقعیت‌ها را باید مسئولان کشور بدانند.

رئیس زاده گفت: جشن روز ماما باید یک جشن واقعی افزایش جمعیت سالم و قوی باشد و حتماً ما باید به آینده امیدوار باشیم و موظفیم که به نسل جدید امید و نشاط بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند