Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان که با حضور وزیر بهداشت افزود: همچنین ورودی‌های هرمزگان نیز به شدت کنترل خواهدشد و تلاش گسترده خواهیم کرد تا مسافران را نسبت به بازگشت و جلوگیری از سفر به این استان تشویق کنیم.
وی بیان داشت: در زمینه تامین و تولید اقلام بهداشتی همانند ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده در هرمزگان اقدام‌های بزرگی صورت گرفت و در حال حاضر به شرایط بسیار خوبی در تولید این محصولات رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان همچنین با قدردانی از تلاش و فداکاری تمامی پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای درمان بیماران و مقابله با ویروس کرونا، عنوان کرد: در این استان با وجود فعالیت‌های گسترده اقتصادی و تجاری، همکاری گسترده‌ای از سوی مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا صورت گرفت.
همتی ادامه داد: با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مشارکت خوب خیران، بنگاه‌های اقتصادی و اصناف، تجهیزات مورد نیاز برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان تامین شد.
وی اضافه کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا، بنگاه‌های اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان تولید خود را افزایش دادند و طرح‌های عمرانی متعددی در استان انجام شده و یا درحال اجراست که از آن جمله می‌توان به بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و دیگر طرح‌های بهداشتی و درمانی اشاره کرد.
وی تصریح کرد: همدلی، همگرایی و هم افزایی بسیار خوبی در راستای مدیریت و کنترل ویروس کرونا در هرمزگان ایجادشد و همچنان ادامه دارد و محدودیت‌ها نیز با تلاش دستگاه ها و نیروهای مسوول در این استان به اجرا درآمدند.
استاندار هرمزگان گفت: کار و تلاش وسیعی در سطح اجتماعی صورت گرفت تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، بیماری کرونا کنترل و تعداد مبتلایان کاهش یابد و هرمزگان درحال حاضر در وضعیت آبی شیوع این بیماری قرار دارد.
وی در پایان یادآورشد: همچنان توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهیم تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

وزیر بهداشت به منظور بهره برداری از ۳۰ طرح بهداشتی و درمانی به ارزش افزون بر ۲ هزاز و ۳۷۲ میلیارد و ۶۹۸ ریالو شرکت در ستاد ملی مبارزه با کرونا چهارشنبه شب وارد هرمزگان شد.

 این طرح‌ها به صورت همزمان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بشاگرد، قشم، سیریک و جاسک به بهره‌برداری رسید.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی، اتاق عمل بیمارستان کودکان، بخش بستری و CT بیمارستان کودکان، پایگاه سلامت سجادیه، مرکز جامع سلامت خونسرخ و پایگاه اورژانس دهنو از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان بندرعباس است.
همچنین در این روز طرح LDR  مرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان، افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سرمست، افتتاح رسمی مرکز درمان بستر توکهور و هشتبندی و افتتاح سه واحد محل زیست پزشک و ماما سرمست در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
 افتتاح شبکه بهداشت و درمان، افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان و بهره برداری از اورژانس بازسازی شده از طرح‌های بهداشتی درمانی در سیریک است.
 افتتاح پنج خانه بهداشت در روستاهای گوروی، درکاه، موردان، اوهکن و کور و افتتاح بخش تالاسمی در شهرستان بشاگرد و همچنین افتتاح چهار واحد منازل متخصصان و ۱۰ واحد منازل پزشکان در قشم از دیگر طرح‌های افتتاحی با حضور وزیر بهداشت می‌باشد.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استانداری هرمزگان هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بیمارستان‌های خراسان جنوبی در ۲ سال گذشته تا کنون به بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات جدید، مجهز شده اند، گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

او افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم طرح فعال است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی و جراحی عمومی در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ پزشکی بپیوندند.

بیشتر بخوانید

 بیش از هزار نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر بهره‌مند شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

او گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود