Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:27:28 GMT

صحنه ای که مانع افتضاح تاریخی رئال می شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۳۲۸

اگر داور بازی دقیقه 90 برای رئال پنالتی می گرفت، شاید این تیم به شکلی تحقیرامیز از کوپا دل ری حذف نمی شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکی از تاریک ترین شب های تاریخش را پشت سر گذاشت و با شکست 2-1 برابر تیم ده نفره دسته سومی از کوپا دل ری کنار رفت. رئال با گل ادر میلیتائو تا دقیقه 80 پیش بود اما گل تساوی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهکشانی ها سپس به سمت دروازه آلکویانو حمله ور شدند تا در 10 دقیقه پایانی یک گل دیگر بزنند و صعود کنند. دقیقه پایانی در شلوغی درون محوطه جریمه، ادر میلیتائو هنگام ضربه زدن به توپ با خطای بازیکن حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

طبق گزارش کارشناس داوری آاس و نیز ال چیرینگیتو، این صحنه پنالتی واضح بود اما کارشناس داوری مارکا معتقد است تصمیم داور درست بود.

کار به دو وقت اضافه کشیده شد و رئال با دریافت گل در دقیقه 116 از کوپا دل ری به شکلی عجیب کنار رفت. لازم به ذار است که در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری از وی ای آر استفاده نمی شود.

 

 

ادر میلیتائو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادر میلیتائو رئال مادرید کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2