Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیبه گفت: در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد خوزستان و شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم منعقد شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مددجویان و استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای جهت اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت تفاهم نامه‌ای میان کمیته امداد خوزستان و شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: این تفاهم‌نامه در زمینه آموزش، به‌کارگیری و اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و تامین نیروی انسانی شناورها و مشاغل مرتبط در صنایع کشتیرانی و دریانوردی منعقد شده است.

 

وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را گسترش همکاری در جهت آموزش و اشتغالزایی مددجویان در صنایع دریایی و کشتیرانی و دریانوردی و توانمندسازی مددجویان از طریق کاریابی و اشتغال آنان در صنایع دریایی عنوان کرد.

 

شیبه تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه کمیته امداد متعهد شده مددجویانی را که نیازمند اشتغال باشند در صورت داشتن شرایط جسمانی سالم و روحیه کار گروهی و مستعد به کار را به شرکت معرفی و مطابق با ضوابط امداد، هزینه‌های آموزشی مددجویان را به صورت کامل پرداخت کند.

 

وی اضافه کرد: شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم متعهد می‌شود که کارآموزان را بعد از پایان دوره و کسب مدارک معتبر دریایی در کمترین زمان ممکن از طریق انعقاد قرارداد کار مطابق با قوانین جمهوری اسلامی، به محل کار معرفی کند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان عنوان کرد: بنابر توافقات صورت گرفته میان طرفین، شرکت متعهد است که کارآموزان معرفی شده از جانب کمیته امداد را پس از پایان دوره آموزش دریانوردی و کسب مدارک معتبر از سازمان بنادر و دریانوردی کشور بر روی شناوهای مستقر در محدوده دریای خلیج فارس و با تناژ مشخص که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برای سفرهای نزدیک به ساحل تعیین شده است مشغول به کار کند.

 

وی ابراز کرد: تلاش در جهت برآورد نیازهای آموزشی مددجویان و با ارائه دوره‌های آموزش هرچه کوتاه‌تر و در قالب مقررات موجود و بر اساس قوانین سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و بهره‌گیری از توانایی‌های کمیته امداد جهت جذب نیروهای مستعد جهت آموزش و اشتغال از دیگر توافقات صورت گرفته است.

 

شیبه یاد آور شد: در مرحله اول این طرح 500 نفر با بیمه و مزایای کامل به صورت 15 ساله با تضمین و هزینه آموزش جذب می‌شوند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد تفاهم نامه ساحل قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان