Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنج شنبه در نشست شورای معاونین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر اطلاع‌رسانی شایسته و گسترده عملکرد نظام و دولت در استان تاکید کرد و گفت: در سال پایانی دولت قرار داریم و این فرصت مغتنمی است که در دهه مبارک فجر مسئولان به طرز شایسته ای عملکرد نظام و دولت را از طرق مختلف از جمله حضور در صدا و سیما، رسانه ها و نشست های خبری اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مطلب که این حق مردم است که از بیلان کاری و عملکرد مسئولان اطلاع داشته باشند، افزود: در این مدت در حوزه‌های مختلف کارها و خدمات شایانی انجام شده است که همه عملکرد نظام است و دهه مبارکه فجر نیز یک فرصت مناسب برای ارائه این گزارشات به مردم است.

استاندار ایلام با اشاره پیگیری‌ های قابل توجه در بودجه سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: بودجه سال آینده از آن جهت حائز اهمیت است که می‌تواند به عنوان بیس و پایه برای چند سال بعدی در مورد تاکید و توجه قرار بگیرد، از این رو با اشراف و اطلاع از اهمیت موضوع از آغاز سال ۹۹ تاکنون با جدیت این مهم را دنبال کرده‌ایم و خوشبختانه نتایج بسیار خوب و کم نظیری به دست آمده است.

سلیمانی دشتکی عملکرد بودجه ۱۴۰۰ استان را قابل دفاع و جزو استان‌های برتر کشور عنوان کرد و یادآور شد: آنچه که دست ما بوده است در چند سال اخیر تلاش داشته با تعامل و همکاری بسیار خوب با مسئولان سازمان برنامه بودجه و با گسیل ساختن مدیران در وزارتخانه ها و سازمان ها تلاش داشته ایم که سهم استان ایلام از بودجه کشور را نه بر اساس جمعیت کم آن بلکه بر اساس محرومیت و ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: امروز شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه هستیم به طوری که استان ایلام در این سال‌ها از موفق ترین استانهای کشور در جذب بودجه بوده است و اینجا لازم است از همه مدیران و مسئولان درگیر در کار به ویژه سازمان برنامه و بودجه استان و کشور صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشم.

استاندار ایلام در ادامه ضمن اینکه عملکرد نظام و دولت در استان را مثبت و قابل دفاع عنوان کرد و گفت: مدیران بایستی در این بازه زمانی کوتاه بتوانند با شفافیت هرچه تمام تر از عملکرد و بیلان کاری دولت و نظام دفاع کنند و ارایه گزارش نمایند و در این راستا تا روز آخر با جدیت خدمتگزار مردم باشند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در استان بیان کرد: در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر بر طبق دستور العمل های ستاد ملی و استانی کرونا عمل خواهد شد.

وی افزود: در ارتباط با افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این ایام نیز به خاطر شرایط کرونا این برنامه‌ها به شکل متمرکز و در مرکز استان و به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد گردید.

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی دهه فجر ایلام قاسم سلیمانی دشتکی دهه فجر اخبار کنکور سلیمانی دشتکی دهه مبارک فجر عملکرد نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود

به گزارش جام جم آنلاین ؛ حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم پایین دست سد سیمره، اظهار کرد: در قانون، مالکیت ساکنان روستا‌های پایین دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد بنابراین باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

وی ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که باید محل پسماند در استان ایلام از جمله شهر‌های مهران، ایوان و ملکشاهی مشخص شود، ادامه داد: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست و وضعیت خوبی در این زمینه نداریم که در این راستا به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم، و از معاون عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران شهر‌های ایلام، ملکشاهی و مهران خواستاریم که برای ایجاد محل پسماند ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در حوزه پسماند بسیار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به شهروندانی که حقوق شهروندی را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها کنند اخطار می‌دهیم و طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر مشارکت شهروندان در زیبا نگه داشتن چهره شهر افزود: در راستای جلوگیری از رها شدن پسماند در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد.

وی از آغاز طرح نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان خبر داد و افزود: از مدیران دستگاه‌ها در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم، و سایر ادارات نیز هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سر درب ادارات اقدام کنند.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به استان ایلام اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام