Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن حاجی‌میرزایی پنجشنبه در شادگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز همواره کمک‌های قابل توجهی در توسعه فضاهای مدرسه داشته اند و کار آنها همیشه ماندگار خواهد بود.

وی افزود: با وجود مشارکت خوب خیرین کشور در ساخت فضاهای آموزشی، برخی مدارس در مناطق محروم هنوز فرسوده و قدیمی هستند که امیدواریم با تلاش مجمع خیرین شاهد مقاوم‌سازی و بازسازی آنان را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از راه‌های کمک به رفع فقر و محرومیت در کشور ایجاد مدرسه است زیرا نقطه شروع هر تحول و رویداد مثبت برای کاهش رنج‌های مردم آموزش دانش آموزان است.

وی اظهار داشت: یادگیری صحیح از جمله ملزومات پیشرفت در کشور است و احداث مدارس به خصوص در مناطق محروم کمک زیادی به شکل گیری جامعه پویا و روشنفکر خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: توزیع مناسب فرصت‌های یادگیری به معنای حرکت به سوی عدالت آموزشی است و منشا بسیاری از نابرابری‌ها در جوامع، نابرابری در دسترسی به فرصت‌های آموزشی است.

حاجی‌میرزایی افزود: اولویت نخست دولت و وزارت آموزش و پرورش دسترسی تمامی مناطق کشور به آموزش است و در درجه اول باید مطمئن شویم دانش آموزان امکان آموختن برای تحصیل دارند.

وی اظهار داشت: برای بهبود فضای آموزی در سال گذشته تمام مدارس خشت و گلی در سطح کشور حذف شدند و مدارس کانکسی و سنگی نیز کاهش یافتند و در تلاشیم به میزان اعتبارات و امکانات لازم فضاهای آموزشی مناسب‌تری برای دانش آموزان در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم فراهم شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که مدرسه باید کانون تحول و تربیت محله و همچنین نقطه اتصال، ارتباط و پیوند اعضای محله باشد افزود: افزایش تعاملات اجتماعی عامل رشد ظرفیتهای ذهنی و بلوغ اجتماعی می شود.

 محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان خود امروز پنجشنبه به منظور حضور در چند نشست داخلی و افتتاح چندین پروژه آموزشی در شهرستان خرمشهر و شادگان به خوزستان سفر کرد.

برچسب‌ها مدارس شادگان خوزستان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شادگان خوزستان مدارس شادگان خوزستان وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت