Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد آزاد روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته ستاد مقابله با کرونا، واحدهای صنفی از ۱۴ رسته شغلی آسیب دیده ناشی از شیوع این ویروس، برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک های عامل معرفی شدند که برای ۹۳۵ واحد صنفی پرونده تسهیلات تشکیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال بتوان تسهیلات کرونایی به بقیه متقاضیان و مشاغل این شهرستان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد در ادامه با اشاره به کاهش ۹۰ درصدی حضور مسافران در این شهرستان گفت: بخش اعظم درآمد رامسر بر پایه گردشگری است و متاسفانه به دلیل کاهش مسافران و گردشگران واحدهای صنفی این منطقه با مشکل مواجه شدند.

وی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی رامسر نیز گفت: از میان پنجهزار و ۵۸۶ واحد صنفی این شهرستان به ۲ هزار و ۳۹۳ واحد از یک تا چند بار تذکر داده شد.

فرماندار رامسر همچنین خاطر نشان کرد: تعداد ۱۰۸ واحد صنفی شهرستان هم به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند ضمن اینکه پرونده ۳۷۹ واحد صنفی هم به تعزیرات ارجاع شد که جمعا به مبلغ ۱۳۷ میلیون تومان جریمه شدند.

بستری ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان

رییس شبکه بهداشت شهرستان رامسر هم در این نشست خبری با اشاره به بستری ۴۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر، گفت: از این تعداد هشت نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

حمیدرضا مبشری با تاکید بر شناسایی بیماران در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: با تامین کیت تست سریع کرونا، تست بیماران علاوه بر مراکز بهداشت و درمان با حضور پرسنل این اداره در منزل و ادارات ظرف مدت ۲۰ دقیقه انجام می شود.

به گفته وی،  تاکنون یک هزار و ۹۵۵ تست تشخیص کرونا در سطح شهرستان انجام و ۳۷۹ بیمار مبتلا شناسایی شده اند که تعداد زیادی از این بیماران بدون علامت بالینی بودند .

رئیس شبکه بهداشت رامسر گفت: در حال حاضر ۶۲۸ خانوار که فرد مشکوک به ویروس کرونا در خانه داشتند تحت کنترل مرکز بهداشت در قرنطینه منزل به سر می برند.

مبشری با تاکید بر اینکه رنگبندی شهرستان ها بر اساس تعداد بستری ها مشخص می شود، گفت: شناسایی زودهنگام بیماران باعث می شود، تا تعداد بیمار بستری در بیمارستان ها کاهش پیدا کند و همین امر شهرستان را از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل می کند.

از ابتدای شیوع کرونا تعداد ۲۰۹ نفر در بیمارستان رامسر فوت شدند، که حدود ۲۰ درصد از آنان غیر بومی بودند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران رامسر ویروس کرونا مازندران رامسر اخبار کنکور واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد