Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نیکوکاران استان برای شرکت در جشن نیکوکاری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری  #۰۳۸*۸۸۷۷* به افراد نیازمند و آسیب‌دیده کمک کنند.

وی اظهار داشت: جشن نیکوکاری همه ساله ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه به صورت حضوری در مدارس، مصلاهای نماز جمعه و پایگاه‌های کمیته امداد برگزار می‌شد که برگزاری حضوری در سالجاری بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکپور افزود: پیش‌بینی می‌شود ۱۳ اسفندماه در مدارس از طریق شبکه شاد،۱۴ اسفندماه در سطح شهرها و ۱۵ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شود.

وی اظهارداشت: سال گذشته ۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری در قالب کمک‌های نقدی و کالایی برای نیازمندان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز احسان و نیکوکاری مددجوی کمیته امداد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز احسان و نیکوکاری مددجوی کمیته امداد ویروس کرونا روز احسان و نیکوکاری مددجوی کمیته امداد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه