Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن حاجی‌میرزایی در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران مدارس خوزستان که امروز ( دوم بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به با ارزشمند بودن کار مدیران مدارس، اظهار کرد: در دوران کرونا فرهنگیان خلاقیت های چشم گیری از خود آشکار کردند و فداکاری های خوبی داشتند که جای تشکر دارد.

وی افزود: کار آموزش و پرورش در شرایط عادی سخت است زیرا با انسان ها سر و کار دارند و دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فرد ظرفیت، توانمندی و پیچیدگی هایی دارد که همه این موارد معجونی از وضعیت انسان هایی است که در اختیار ما قرار می گیرند و ما وظیفه آموزش این افراد را بر عهده داریم.

حاجی میرزایی بیان کرد: سختی کار با همزمانی کرونا افزایش می یابد. در این شرایط که ناگزیر به برگزاری کلاس های غیرحضوری هستیم، نقش و مسئولیت مدیران دشوارتر و پیچیده تر شده است اما آنچه سختی ها را کمی کاهش می دهد ارزش کار انجام شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: از بین مشاغل موجود شاید حقوق و مزایای شغل مدیر مدرسه کمتر باشد اما هیچ کاری به اندازه این کار عمیق، پربار، تاثیرگذار، پایدار و دارای فرصت های بی نظیر برای خلاقیت نیست.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت کار در آموزش و پرورش، عنوان کرد: از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد و به همین دلیل، معلمی شغل انبیا است. کار بزرگ را آدم های بزرگ انجام می دهند و باید کار با منش بزرگ انجام شود و برای انجام آن، روح بلند و عظیم داشت.

حاجی میرزایی گفت: مدیران مدارس باید مراقب همه دانش آموزان باشند؛ مدیر توانمند مدیری است که از روحیه، پیشرفت و همه جزئیات همه دانش آموزان آگاهی داشته باشد. نباید مدیری حواسش نباشد و یک دانش آموزان از دستش در برود زیرا وقوع این اتفاق، تبعات زیادی دارد. مدیران باید همه دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مهم نیست چه تعداد دانش آموز از طریق شاد یا تلویزیون آموزش می بینند آنچه اهمیت دارد این است که مدیران از آموزش همه دانش آموزان اطمینان داشته باشند و بعد مطمئن شوند که آموزش های ارائه شده با کیفیت هستند. همچنین مدیران باید با معلمان ارتباط عمیق داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امروز اهداف همه تعلیم و تربیت است. دیده شدن خدمت همه به کار این مدیران وابسته است و در صورتی مدیران کارشان خوب انجام نشود، دیده نمی شوند.

حاجی میرزایی گفت: یک مدیر مدرسه و شغل در آموزش و پرورش، فرصتی برای رشد و نشان دادن توانایی ها است. ارزش این فرصت از یک دوره دکتری بیشتر است. این دوره نه تنها موجب افت تحصیلی شود بلکه باید موجب شکوفایی شود.

حاجی میرزایی با تاکید بر لزوم مراقبت از امتحانات دانش آموزان، بیان کرد: همچنین ارتباط با خانواده ها و معلمان باید برقرار و مسائل حل و فصل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی دانش آموز امام خمینی وزیر آموزش و پرورش همه دانش آموزان حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خوزستان با بیان اینکه ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند گفت: امتحانات نهایی در ۱۰۰۰ حوزه و ۴۰ منطقه آموزشی در سطح استان برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن امتحانات نهایی گفت: امتحانات نهایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است و در آینده و سوابق تحصیلی دانش آموزان نقش ایفا می کند.

وی با بیان اینکه 140 هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می کنند، افزود: امتحانات نهایی در 1000حوزه و  40 منطقه آموزشی در سطح استان برگزار می شود.

حبیبی با اشاره به اینکه فضای مناسبی در بخش های مختلف حوزه‌های امتحان نهایی فراهم شده است، گفت: برای ایجاد آمادگی در دانش آموزان امتحانات شبهه نهایی در روزهای گذشته برگزار شد تا مقدمه ای برای شروع امتحانات نهایی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوالات امتحان نهایی سوالاتی مفهومی هستند و معیار اصلی امتحانات کتاب درسی خواهد بود، عنوان کرد:  نتایج امتحانات شبه نهایی را رصد و این نتایج را به دانش آموزان اعلام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه مدیون معلم است و بدون شک، معلم جایگاهی مقدس است و در همین راستا برنامه های هفته معلم امسال به صورت ویژه و متفاوت خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه جشنی متفاوت از هر سال با کمک استانداری و دستگاه اجرایی در مرکز استان برگزار خواهد شد، افزود: بنا داریم این جشن بزرگ را روز 18 اردیبهشت در یک مرکز شهر اهواز ویژه فرهنگیان برگزار کنیم و یک شب متفاوت و به یادماندنی را برای همکاران و خانواده های آنها رقم بزنیم. 

وی با عنوان اینکه معلمان برگزیده و نمونه استان در 12 اردیبهشت به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام خواهند شد، افزود:  دیدار با علما و نماینده محترم رهبر انقلاب در خوزستان از دیگر برنامه های هفته معلم است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس سراسر استان گفت: 14 معلم نمونه خوزستانی نیز در مراسمی استانی تقدیر خواهند شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه 103 هزار نو آموز در پایه اول ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: 59 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در حال انجام فرآیند سنجش سلامت هستند.

وی با عنوان اینکه سنجش سلامت در 13 زمینه غربالگری انجام می گیرد افزود: شرط ورود به پایه اول و ثبت نام کتب درسی سنجش سلامت دانش آموزان است که باید هرچه سریعتر انجام شود. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند