Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@15:25:54 GMT

نمایندگان باشگاه رئال مادرید در ایران + سند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۸۳۲۲

نمایندگان باشگاه رئال مادرید در ایران + سند

نمایندگان باشگاه اسپانیایی رئال مادرید پس از ورود به ایران از امکانات باشگاه سایپا بازدید کردند و با مدیران این باشگاه به گفت و گو نشستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نمایندگان باشگاه رئال مادرید با حضور در باشگاه سایپا، ضمن گفت‌وگو با مدیرعامل این باشگاه از امکانات و تجهیزات مختلف آن بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، مدیر ارشد بنیاد زیر ساخت‌ها و مدارس فوتبال رئال مادرید اسپانیا (Campus Experience Madrid) با توجه به قرارداد بلندمدت با گروه مهام، در ورزشگاه خانگی باشگاه سایپا حضور یافته و ضمن بازدید از امکانات این مجموعه، با فعالیت‌های سایپا در زمینه آموزش و استعدادیابی برای تیم‌های پایه، آکادمی فوتبال و همچنین عناوین و افتخارات سایپا طی ۳۰ سال حضور در سطح اول فوتبال ایران آشنا شدند.

این باشگاه محبوب و پرطرفدار اسپانیایی به منظور ایجاد مرکز توسعه و استعدادیابی در خاورمیانه با گروه مهام در راستای ایفاد مسئولیت اجتماعی و انجام امور عام المنفعه و فرهنگی، ورزشی قرارداد بلندمدت منعقد کرده است. در این سفر، طبق مذاکرات قبلی صورت گرفته بین این شرکت و شرکت فرهنگی ورزشی سایپا که پیش‌ر‌و در پرورش استعدادهای ورزشی کشور لقب گرفته است، این باشگاه برای انجام این پروژه عظیم ورزشی به عنوان اصلی‌ترین گزینه برگزیده شده است.

در این دیدار، مهرداد سراجی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن خوش آمد گویی به نمایندگان این باشگاه اسپانیایی، یکی از بزرگترین اهداف این باشگاه در ادوار گذشته را پرداختن به تیم‌های پایه فوتبال کشور، پرورش جوانان مستعد فوتبال و هموار کردن مسیر رشد و شکوفایی آنها در عرصه ملی و بین‌المللی دانست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید باشگاه سایپا سایپا فوتبال ایران باشگاه سایپا رئال مادرید سایپا فوتبال ایران نمایندگان رئال مادرید محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا