Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ظهارداشت: ۲۳۶ پرونده شامل تخلفات ۱۵۵ راننده و ۸۱ شرکت حمل و نقل عمومی این استان از ابتدای امسال تاکنون در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی و احکام لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ نشست مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر و تعداد ۱۵ نشست مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافر تشکیل شد.

او عمده تخلفات رانندگان سیستان و بلوچستان را در این مدت کسر تجهیزات ایمنی و اخذ بارنامه و صورت وضعیت صوری ذکر کرد و افزود: با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز شد آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به عمده‌ترین تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافر استان گفت: عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان از عمده‌ترین تخلفات این بخش بوده که برابر قانون با متخلفان برخورد شد.

او  از برگزاری کمیسیون ماده ۱۴ در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال خبر داد و افزود: بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، از این پس علاوه‌بر شرکت‌ها و رانندگان متخلف در بخش حمل و نقل جاده‌ای به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر نیز در این کمیسیون رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای تخلفات رانندگان حمل ونقل سیستان و بلوچستان حمل و نقل جاده ای حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید