Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نگین تاجی روز پنجشنبه در نشست کارگروه قضایی بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  اظهار کرد: به منظور حفاظت از حقوق عامه و مبارزه با فساد قرارگاه مرکزی مبارزه با فساد در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

 وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از دست سودجویان آزاد شده است و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین‌های ملی که طرح آن،   از سوی افراد مجری اجرایی نشده بود نیز لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات  کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج  بیان کرد: عده‌ای بخاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.

نگین تاجی عنوان کرد: با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ۹ ماه گذشته، ۱۸ فقره پرونده قتل، با گذشت شاکیان به صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر در دادگستری و ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه  گفت: به مناسبت میلاد  پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی برای بانوان در این استان برگزار می‌شود.


محمد مهدی صالحی افزود: به منظور بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان، اعضای شورای قضایی استان از زندان‌های استان بازدید می‌کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد تصرف اراضی یاسوج قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تصرف اراضی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تصرف اراضی یاسوج قوه قضاییه اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی دولتی کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان