Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:03:26 GMT

واکنش ائتلاف فتح به انفجارهای خونین بغداد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۹۰۰۸

واکنش ائتلاف فتح به انفجارهای خونین بغداد

ائتلاف فتح با انتشار بیانیه‌ای ضعف دستگاه‌های امنیتی را عامل اصلی انفجارهای اخیر در عراق دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از وبگاه بغداد الیوم، ائتلاف الفتح عراق با صدور بیانیه ای انفجارهای خونین تروریستی امروز در پایتخت این کشور را محکوم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در بیانیه ائتلاف فتح آمده است: آنچه امروز در میدان الطیران بغداد رخ داد و به شهید و مجروح شدن دهها تن انجامید، نتیجه ضعف دستگاههای امنیتی و استمرار در تضعیف آن از طریق هدف قرار دادن و تعرض به آن از طرق مختلف است و این امرهمچنین نقص اطلاعاتی را نشان می دهد.

این بیانیه افزود: بعد از انفجارهای جرف الصخر و نقص‌های امنیتی که در صلاح الدین و دیالی و غیره رخ داد دولت و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی باید با بالا بردن سطح آماده باش و آمادگی کامل و با اجرای عملیات پیشدستانه با هر گونه نقص امنیتی پیش از وقوع آن مقابله کند.

در این بیانیه بر حمایت از جبهه داخلی و پشتیبانی از دستگاههای امنیتی برای مقابله با طرف های خارجی که از تروریسم حمایت می کنند، تاکید شده است.

یک منبع در وزارت بهداشت عراق شامگاه پنج شنبه اعلام کرد که در انفجارهای امروز بغداد 32 نفر کشته و 110 نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای از خنثی‌ سازی تلاش کی‌ یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله مذکور حوالی ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت مسکو رخ داده است.

این بیانیه در ادامه اضافه کرد: این پهپاد توسط سامانه‌ های پدافند هوایی بر فراز استان بلگورود منهدم شد.

این در حالیست که «ویاچسلاو گلادکوف» استاندار بلگورود در روسیه پیشتر با انتشار خبری فوری در تلگرام خود این خبر را تایید کرده بود.

ارتش اوکراین طی ماه های گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که ۳ قربانی برجای گذاشت، حملات پهپادی گسترده اما بی‌ حاصلی را علیه روسیه تدارک دیده است.

بر این اساس، وزارت دفاع روسیه هفته پیش هم از خنثی‌ سازی حمله تروریستی به «بلگورود» و «کورسک» با منهدم کردن ۳ پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داده بود.

کد خبر 6100825

دیگر خبرها

  • ۲ منطقه در خارکیف و دونتسک به تصرف روسیه درآمد
  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • واکنش گوترش به آغاز عملیات زمینی اسرائیل در رفح
  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی