Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ازپایگاه خبری "العهد" لبنان، بسیار مشکوک است که پس از مدتی آرامش و امنیت، بار دیگر انفجار به عراق بازگشته است، به ویژه با افزایش درخواست مردمی و رسمی در عراق که خواستار خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق هستند، خواسته‌ای که واشنگتن با تحریم الحشد الشعبی و فرماندهان این گروه با آن مقابله کرد تا عراق بار دیگر بدون [پشتیبان و نگهبان] در برابر گروهک تروریستی داعش و دیگر تروریست‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه خاطر نشان کرد: پاسخ به این جنایت وحشیانه تنها با بیداری عراقی‌ها، اتحاد و تعهد آنان به آزادی، استقلال و مخالفت آنان با اشغالگری آمریکایی‌ها و ادامه تلاش‌های خود برای پیگیرد عناصر گروهک تروریستی و باقی‌مانده آنان میسر خواهد شد.

در پایان حزب الله لبنان  ضمن تسلیت به رهبران، ملت و خانواده شهدای این حادثه دردناک، برای زخمی‌های این حادثه شفای عاجل و برای عراق نیز امنیت وثبات مسألت کرده است.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن نیز این حادثه تلخ را محکوم کرد و در توئیتی نوشت: ضمن محکومیت این انفجار خونین و مجرمانه در بغداد، تأکید می‌کنیم که حق ملت عزیز عراق آن است که امنیت و ثبات خود را بار دیگر به دست آورند و نیروهای اشغالگر آمریکایی را از کشورشان بیرون رانند.

وزارت بهداشت عراق شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که در دو انفجار انتحاری امروز در مرکز بغداد ۳۲ نفر کشته شدند و شمار زخمی‌ها نیز به ۱۱۰ نفر رسیده است.

"خالد المحنا" سخنگوی وزارت کشور عراق پیشتر درباره جزئیات دو انفجار انتحاری امروز در میدان الطیران گفت: اولین تروریست حامل کمربند انتحاری وانمود کرده که بیمار است و وقتی مردم در اطرافش جمع شدند، خود را منفجر کرده است.

وی افزود: دومین تروریست نیز به فاصله اندکی وقتی مردم برای انتقال زخمی‌ها جمع شدند، کمر بند انتحاری خود را منفجر کرد.

این انفجارها با موجی از محکومیت در سطح داخلی و خارجی مواجه شده است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این دو انفجار انتحاری در بغداد را برعهده نگرفته است.

برچسب‌ها محمد عبدالسلام جنبش انصارالله حزب الله لبنان عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام جنبش انصارالله حزب الله لبنان محمد عبدالسلام جنبش انصارالله حزب الله لبنان عراق بغداد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد