Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس نمایش علمی، عملی و عینی جهش تولید در اوج تحریم‌ها است. - اخبار استانها -

محمد طلا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: بهره برداری از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس نمایش علمی، عملی و عینی جهش تولید در اوج تحریم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که  برخی از چرخه به کارگیری اشتغال بازمانده بودند و بخش عمده آن در 12 سال انجام پروژه تأمین شده افزود:  استفاده از نیروهای بومی و بومی سازی صنعت در منطقه برای آینده پالایشگاه در جهت احداث صنایع پائین دستی می تواند جبران ریزش نیروی انسانی باشد که از اصلی ترین مطالبات ما از وزیر خواهد بود.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در حاشیه آئین افتتاحیه بزرگترین پروژه خاورمیانه با اشاره به این که پالایشگاه بیدبلند تجلی عملی شعار ما می‌توانیم است بیان کرد: امروز ما در مقابل همت جوانان این مرز و بوم سر تعظیم فرود آورده چرا که افتتاحیه امروز مقابل چشمان مردم دنیا صورت گرفته و همه صدای سیلی ایرانی‌ها را به تحریم کنندگان ما شنیدند.

پالایشگاه بید بلند سالانه 1.5 میلیارد دلار تولید داردوزیر نفت در بهبهان: تا پایان سال 1401 هیچ گازی در مشعل نمی‌سوزد / درآمد 1.5 میلیاردی پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج فارسابرپروژه ملی پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج فارس در بهبهان افتتاح شد

وی در پاسخ به نگرانی‌های زیست محیطی گفت: علاوه بر صنعت و اشتغال مسائل محیط زیست محیطی هم تماماً رعایت شده است و آئین نامه‌ها به طور کامل در کار پیاده شده علاوه بر این که در بحث کارآفرینی و هم در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز سرآمد بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریج کرد: با توجه به ارزش افزوده این پروژه، شهرستان با پیشرفت عمرانی روبرو خواهد شد که به آبادانی شهرستان کمک شایان ذکری می‌کند.

انتهای پیام/332/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پالایشگاه بیدبلند بیدبلند خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس