Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: میناوند یکی از پیشکسوتان خوش‌قلب فوتبال ایران به شمار می‌رود و دعا می‌کنم هر چه زودتر به خانه برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت همبازی پیشین خود، مهرداد میناوند اظهار داشت:

دیروز (چهارشنبه) در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کردم تا مراحل درمانی مهرداد را جویا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه اصلا حال خوبی نداشت، اما با توجه به تلاش‌های تیم پزشکی، شنیدم که شرایط او امروز بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد:

میناوند یکی از پیشکسوتان خوش‌قلب فوتبال ایران به شمار می‌رود و دعا می‌کنم هر چه زودتر به خانه برگردد. از مردم کشورم هم می‌خواهم برای سلامتی میناوند دعا کنند. او به تازگی دوران جدیدی از زندگی خود را آغاز کرده و به فاصله کوتاه پس از ازدواج، دچار این ویروس منحوس شده است. ان‌شالله این روز‌های سخت برای او و خانواده‌اش به سرعت سپری شود و دوباره مهرداد را قبراق و سرحال در کنار خودمان ببینیم.

پیروانی در نهایت گفت:

تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، دعاگوی سلامتی برای مهرداد هستند. با اعضای خانواده او هم در تماس هستیم و امیدواریم به زودی خبر سلامتی دوباره میناوند را بشنویم. هواداران پرسپولیس و طرفداران سایر باشگاه‌ها هم تماس می‌گیرند و برای سلامتی این چهره فوتبالی کشورمان دعا می‌کنند. باید از کادر درمانی میناوند هم تشکر کنیم، زیرا شبانه‌روز در حال تلاش هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی مهرداد میناوند افشین پیروانی مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس