Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@22:35:06 GMT

سنا آماده محاکمه ترامپ است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۹۳۲۵

سنا آماده محاکمه ترامپ است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز در نشستی خبری اعلام کرد که مجلس سنای این کشور آماده محاکمه ترامپ است.

قدس آنلاین: «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنج‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که مقامات مجلس سنا به وی اطلاع داده‌اند که آماده دریافت طرح استیضاح ترامپ و آغاز فرآیند محاکمه وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بدون ارائه تاریخ دقیقی از این رویداد مهم، ادامه داد: آنچه مشخص است، این است که حمله به ساختمان کنگره در ششم ژانویه با تحریک ترامپ روی داد. به زودی محاکمه او را آغاز می کنیم.

«نانسی پلوسی» در ادامه سخنان خود اضافه کرد: اکنون مشخص شده است که دولت ترامپ هیچ برنامه ای در خصوص مبارزه با ویروس کرونا نداشت. بایدن (رییس جمهور جدید آمریکا) دستور اجرایی را در این باره صادر خواهد کرد.

این در حالیست که «میچ مک کانل» رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس سنای آمریکا سه شنبه هفته جاری اذعان کرد: ترامپ هواداران خود را برای حمله به کنگره تشویق کرد. به مردم دروغ گفته شده بود. آنها توسط رییس جمهور (ترامپ) و قدرتمندان تحریک شده بودند.

گفتنی است که قرار است جلسه محاکمه ترامپ به اتهام تشویق به حمله به کنگره این کشور در ششم ژانویه سال جاری میلادی (۱۷ دی ماه) در روزهای آتی برگزار شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نانسی پلوسی استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا

همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، «محاکمه ۷ شیکاگویی» امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «محاکمه 7 شیکاگویی» محصول 2020  یکشنبه 9 اردیبهشت ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

این فیلم روایتی از دادگاه هفت نفر از رهبران جنبش مخالف جنگ ایالات متحده علیه ویتنام است که به اتهام عبور از مرز های ایالتی به قصد شورش، تحت محاکمه قرار گرفتند.

بازیگرانی چون ادی ردمین، الکس شارپ، ساشا بارون کوهن، جرمی استرانگ، جان کارول لینچ، یحیی عبدالمتین دوم، مارک رایلنس و جوزف گوردون لویت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال

«محاکمه 7 شیکاگویی » در مراسم اسکار 2021 در 6 بخش و در مراسم بفتا در سه بخش، نامزد دریافت جایزه بوده است.

گفتنی است، فیلم سینمایی «محاکمه 7 شیکاگویی» یکشنبه شب ساعت 19 پخش می‌شود و بازپخش آن روز دوشنبه ساعت‌های 3 بامداد و 15 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا