Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:47:34 GMT

افتتاح بیمارستان ناظران مشهد با حضور نوبخت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۹۳۹۹

افتتاح بیمارستان ناظران مشهد با حضور نوبخت

ایسنا/خراسان رضوی بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی ناظران مشهد با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

محمدباقر نوبخت عصر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان ناظران مشهد اظهار کرد: کار بسیار بزرگ و فاخری صورت گرفته که قطعا برای فرجام این کار انسان‌های بزرگی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نمایندگی از دولت از این کار با ارزش قدردانی می‌کنم.

وی افزود: برای حمایت از این کار با ارزش، حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد اجابت مطالبه و انتظار این بیمارستان در راستای تجهیز وسایل مورد نیاز برای کادر درمان است.

رییس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که در بودجه ۱۴۰۰ چه میزان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های وزارت بهداشت در نظر گرفته شده، گفت: در راستای اهمیت به سلامت مردم، دولت یازدهم برای نخستین بار طرح تحول سلامت برای به حداقل رساندن هزینه‌های درمان را به اجرا در آورد که در دولت دوازدهم نیز تداوم یافت.

نوبخت تصریح کرد: برای این اقدام ویژه که کشور با ویروس کرونا نیز درگیر شده است، به دلیل تجهیز تخت‌های بیمارستانی، احداث بیمارستان‌ و ثبت مجوز استخدام ۵۳ هزار نفر، اعتبارات وزارت بهداشت و درمان در بودجه سال آتی ۲.۳ برابر شده است. امیدواریم در سال آتی خدمات بهداشتی و درمانی بیش از پیش به مردم ارائه شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند