Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان پایتخت ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله تهران، آخرین وضعیت درمان مهرداد میناوند از نزدیک پیگیری کرد.

سمیعی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که گرفتار کرونا شده، گفت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

وی ادامه داد: در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسمپور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.

سمیعی افزود: به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت جایگاه مهرداد در فوتبال ملی ، با دقت‌نظر و تلاش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان توضیحاتی از وضعیت میناوند در روزهای گذشته و امروز دادند و در خصوص ریسک‌های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به کمکی نیاز بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می‌ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.

او همچنین تاکید کرد: من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌های کشورمان خداقوت می‌گویم. امیدوارم در کنار هم و با کمک یکدیگر، زمینه ریشه‌کن شدن این ویروس را بسازیم.

همچنین افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت همبازی سابقش نیز اظهارداشت:دیروز (چهارشنبه) در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کردم تا مراحل درمانی مهرداد را جویا شوم. متاسفانه اصلا حال خوبی نداشت اما با توجه به تلاش‌های تیم پزشکی، شنیدم که شرایط او امروز بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: مهرداد یکی از پیشکسوتان خوش‌قلب فوتبال ایران به شمار می‌رود و دعا می‌کنم هر چه زودتر به خانه برگردد. از مردم کشورم هم می‌خواهم برای سلامتی میناوند دعا کنند. او به تازگی دوران جدیدی از زندگی خود را آغاز کرده و به فاصله کوتاه پس از ازدواج، دچار این ویروس منحوس شده است. انشالله این روزهای سخت برای او و خانواده‌اش به سرعت سپری شود و دوباره مهرداد را قبراق و سرحال در کنار خودمان ببینیم.

پیروانی گفت: تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، دعاگوی سلامتی برای مهرداد هستند. با اعضای خانواده او هم در تماس هستیم و امیدواریم به زودی خبر سلامتی دوباره میناوند را بشنویم. هواداران پرسپولیس و طرفداران سایر باشگاه‌ها هم تماس می‌گیرند و برای سلامتی این چهره فوتبالی کشورمان دعا می‌کنند. باید از کادر درمانی میناوند هم تشکر کنیم زیرا شبانه‌روز در حال تلاش هستند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهرداد میناوند مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس صراط بیمارستان لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟