Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@23:18:34 GMT

خواسته مهم میلیچ برای بازگشت به استقلال

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۹۷۹۳

خواسته مهم میلیچ برای بازگشت به استقلال

هروویه میلیچ مدافع چپ کروات استقلالی‌ها در شرایطی ایران را ترک کرده که برای بازگشت به جمع نفرات آبی ها، یک خواسته مهم دارد. این بازیکن با استفاده از فشار هواداران و ابراز علاقه دائمی برای ماندن در تیم به نوعی توپ را به زمین مسئولان استقلال می‌اندازد تا آن‌ها خواسته اش برای تمدید قرارداد با مبلغ تعیین شده را بپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه باشگاه استقلال نیز دائم دچار مشکلات مالی و پرداخت نکردن حقوق بازیکنان خود است، میلیچ این شانس را دارد (در صورت ماندگاری در تیم) بدون آن که تا آخر قراردادش در استقلال بماند، مبلغی در حدود ۵۵۰ هزار یورو غرامت بگیرد و این یعنی یک معامله دو سر برد برای میلیچ! به نظر می‌رسد هدف هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال از تحت فشار قراردادن این باشگاه، تمدید قراردادش است چرا که او به صورت واضح اعلام کرده که در صورت تمدید دوساله قراردادش به ایران باز می‌گردد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش هروویه میلیچ استقلال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال